Astfel, incepand cu perioada imediat urmatoare, agentiile si profesionistii din domeniu vor putea alege pachete de servicii personalizate pentru publicarea de anunturi noi in cadrul categoriei Imobiliare de pe OLX, preturile pornind de la aproximativ un euro in functie de numarul de oferte incarcate. Utilizatorii vor putea sa publice pana la trei anunturi gratuite la fiecare 30 de zile.

Agentiile imobiliare au acces la platforma CRM, AtlaStock, prin care isi pot gestiona dintr-o singura interfata toate anunturile. Cu ajutorul acesteia, agentii au informatii in timp real cu privire la ofertele lor, contractele sau comisioanele aferente tranzactiilor incheiate. De asemenea, proprietarii de agentii isi pot masura obiectiv performantele echipelor lor de vanzari. Pana in prezent, platforma AtlaStock este folosita de 700 de agentii din tara.

Tot pentru luna august a acestui an, compania pregateste si extinderea pe nisa sectorului imobiliar prin lansarea unui site dedicat strict acestui domeniu. “Lansarea unei platforme adresate exclusiv zonei imobiliare, respectiv a unei solutii integrate pentru companii, reprezinta pasii firesti pe care ii facem pentru dinamizarea pietei si oferirea unui serviciu nou cumparatorilor si profesionistilor din domeniu“ continua Sorin Balan.

Citeste si:

In prezent, sectiunea Imobiliare din cadrul OLX este in top 3 cele mai vizitate categorii din cadrul site-ului, cu o medie de 3,5 milioane de vizitatori unici lunari. Peste 173.000 de anunturi noi sunt listate o data la 30 de zile, vanzatorii si cumparatorii schimband pana la doua milioane de mesaje in fiecare luna. De asemenea, conform studiilor realizate intern pentru ultimele trei luni, un imobil incarcat pe OLX este declarat vandut sau inchiriat in aproximativ 28 de zile.

Principalii concurenti ai OLX sunt Okazii.ro si LaJumate.ro.