Numarul de noi utilizatori – si banii pe care acestia ii genereaza pentru companie – a crescut puternic in al doilea trimestru.

Facebook a adaugat 220 de milioane de utilizatori activi in ultimul an, reteaua sociala atingand 1,71 miliarde de useri. Mai mult de 90% din utilizatorii Facebook stau pe terminale mobile, de unde compania genereaza de altfel si cele mai multe venituri.

Advertising-ul pe terminale mobile a acoperit 84% din cele 6,2 miliarde de dolari venituri din publicitate in ultimul trimestru. Rezultatele financiare au propulsat valoarea actiunilor companiei la un nou record, devenind a patra cea mai valoroasa companie din SUA. Valoarea actiunii a crescut cu 3%, pana la 127,06$, capitalizarea companiei fiind de 370 miliarde de dolari.

Citeste si:

Executivii companiei spun ca se asteapta ca evolutia companiei sa incetineasca in a doua jumatate a anului. Facebook si Google – acum Alphabet Inc. – au atins ambele 2 miliarde de dolari profit trimestrial, la 12 ani de la infiintare. I-au trebuit insa lui Google trei ani si jumatate pentru a ajunge de la 1 miliard de dolari la 2 miliarde, ceva ce Facebook a reusit in doar jumatate de an.

Profitul net al Facebook a fost, mai exact, de 2,06 miliarde de dolari.