Studiul realizat de EY si Boston College Center for Corporate Citizenship a avut la baza un chestionar la care au raspuns 579 de companii, din care 391 de organizatii care emit rapoarte de sustenabilitate. 49% dintre respondenti au fost companii listate, iar 40% companii nelistate.
Raportarea corporativa are un impact major asupra reputatiei companiei si conduce la cresterea loialitatii consumatorilor si angajatilor, cu implicatii directe asupra rezultatelor financiare ale companiei, releva sondajul EY. De asemenea, din ce in ce mai multi investitori analizeaza aceste rapoarte inainte de a lua decizia de investitie.
Un alt beneficiu al acestui tip de raportare este imbunatatirea accesului la capital. Investitorii institutionali prefera din ce in ce mai mult sa investeasca in companii transparente. De asemenea, analistii financiari au un apetit in crestere pentru informatia legata de responsabilitatea corporativa.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: