Compania Turbomecanica Bucuresti (TBM) a afisat in al treilea trimestru din 2007 un profit net de 6,68 milioane lei (2 milioane euro), in crestere cu 21,75% fata de perioada similara a anului trecut, iar afacerile s-au mentinut la 25,1 milioane lei (7,48 milioane euro),
In trimestrul trei din 2006, Turbomecanica a raportat un profit net de 5,49 milioane lei si o cifra de afaceri de 25,68 milioane lei.

Pentru primele noua luni din acest an, compania a obtinut un profit net de 11,25 milioane lei (3,35 milioane euro), in crestere cu 6,47% fata de acelasi interval din 2006 (10,57 milioane lei). Afacerile Turbomecanica din perioada ianuarie-septembrie 2007 au scazut cu 4,39%, la 66,68 milioane lei (19,87 milioane euro), fata de intervalul echivalent al anului trecut, cand cifra de afaceri a fost de 69,74 milioane lei.

Compania Turbomecanica mizeaza pe un profit net de 16,72 milioane lei la sfarsitul anului, in crestere cu 1,2% fata de rezultatul anului trecut. Veniturile companiei au fost estimate la 98,15 milioane lei, in scadere cu 14% fata de anul trecut, cand veniturile totale s-au cifrat la 114,14 milioane lei.

Turbomecanica are un capital social de 36,94 milioane lei, divizat in 369,44 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 0,10 lei. Principalii actionari ai societatii sunt Dana Maria Ciorapciu 15,16%, Radu Viehmann (actualul presedinte) cu 25,87% si SIF Banat Crisana cu 8,45%.

Titlurile Turbomecanica se tranzactioneaza la prima categorie a Bursei de Valori Bucuresti (BVB), sub simbolul TBM. Ultima cotatie a titlurilor Turbomecanica a fost de 0,67 lei, in data de 26 octombrie, ceea ce confera societatii o capitalizare de 247,53 milioane lei (73,87 milioane euro).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri