SIF Transilvania (SIF3) a incheiat primele noua luni din an cu un profit net de 72,64 milioane lei, cu 30% mai mic decat cel obtinut in aceeasi perioada a anului trecut, ca urmare a comprimarii puternice a veniturilor, potrivit datelor financiare transmise Bursei de societatea de investitii.
In primele trei trimestre din 2007, societatea de investitii financiare castigase 104,24 milioane lei.

Totodata, ca urmare a evolutiei descendente a Bursei, activele SIF Transilvania s-au depreciat cu 29% in ultimul an, la 2 miliarde lei, dupa ce in septembrie 2007 acestea se ridicau la 2,81 miliarde lei.

Compania a atras in primele noua luni din acest an venituri de 107,26 milioane lei (29,47 milioane euro), in scadere cu 31% fata de intervalul similar de anul trecut, cand incasarile au insumat 156,05 milioane lei. In schimb, SIF Transilvania si-a redus cheltuielile in aceesi perioada cu 26%, la 30 milioane lei (8,24 milioane euro), fata de costurile din perioada ianuarie - septembrie 2007, de 40,76 milioane lei.

SIF Transilvania are un capital social de 109,21 milioane lei, divizat in 1,09 miliarde actiuni, cu o valoare nominala de 0,10 lei, ca urmare a unei majorari de capital realizata anul trecut, dar care este si in prezent contestata in instanta de doi actionari.

Titlurile companiei se tranzactioneaza la prima categorie a BVB, sub simbolul SIF3, iar capitalizarea companiei este de 327,64 (88,31 milioane euro), aferenta cotatiei de 0,30 lei stabilita in sedinta bursiera de joi.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri