Documentarul va avea premiera in Romania pe Discovery Channel in aceasta primavara, iar difuzarea mesajelor comerciale va fi intrerupta pe toata durata difuzarii. Mai multe detalii despre aceasta productie vor fi disponibile in perioada urmatoare , conform Mediafax.

Acest documentar isi propune sa prezinte in ordine cronologica faptele unanim recunoscute care s-au petrecut in noaptea respectiva in clubul bucurestean, evenimentele fiind relatate din perspectiva martorilor care au participat la ele.

"Ca povestitor apreciat si urmarit la nivel mondial, este parte din misiunea Discovery sa ofere telespectatorilor sai productii relevante despre evenimente cu impact major la nivelul societatii, mai ales atunci cand exista si o componenta educativa. In acest caz, consideram ca povestea din Colectiv merita si trebuie spusa, pentru a avea o imagine cat se poate de cuprinzatoare asupra faptelor petrecute in noaptea respectiva. Programul la care lucram va fi unul descriptiv si se va concentra exclusiv pe filmul evenimentelor din 30 octombrie, incercand sa ofere o perspectiva de ansamblu asupra tragediei. Ne dorim ca productia sa fie o radiografie obiectiva, bazata pe marturiile celor prezenti la fata locului si pe informatiile confirmate deja de autoritati", a declarat Paul Welling, Head of Channels, Discovery Networks CEEMEA (Europa Centrala si de Est, Orientul Mijlociu si Africa).

Documentarul este comisionat de catre Discovery Networks, prin producatorul executiv Charlotte Reid, unei echipe romanesti de productie condusa de Mihai Predescu, un veteran al industriei de profil, cu mai bine de 20 de ani de experienta in domeniul productiei TV internationale, dupa cum informeaza televiziunea.

Citeste si:

De asemenea, consultant al proiectului va fi Nick Allder, un expert international in efecte speciale si probleme ce tin de siguranta, multiplu premiat pentru productii precum "Alien" (1979) si "Al cincilea element" (1997).

Discovery Communications este lider mondial pe segmentul televiziunilor cu plata, care ajunge la aproape 3 miliarde de abonati in peste 220 de tari si teritorii. De peste 30 de ani, Discovery le ofera oamenilor posibilitatea de a-si satisface curiozitatea prin intermediul brandurilor sale globale de televiziune, in frunte cu Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Investigation Discovery, Turbo/Velocity si OWN: Oprah Winfrey Network.

Discovery controleaza Eurosport, liderul pan-regional in continut sportiv din Europa, Asia Pacific, Orientul Mijlociu si Africa. De asemenea, Discovery este un furnizor important de produse si servicii educationale in scoli, prin intermediul Discovery Education, si detine un portofoliu divers de servicii media digitale, printre care Discovery Digital Networks. In Europa Centrala si de Est, Orientul Mijlociu si Africa, 18 branduri Discovery ajung la peste 536 de milioane de abonati din 109 tari si teritorii, fiind difuzate in 21 de limbi.

Sursa foto: Mediafax Foto