Cele doua antreprenoare au aflat de proiectul Afacerea Mea si nu au ezitat sa contacteze wall-street.ro. Ai si tu o afacere la inceput de drum, cu elemente originale? Scrie-ne pe adresa afacereamea@wall-street.ro si vei avea sansa de a aparea in cel mai citit cotidian online de afaceri din Romania!

„Creperie d’Amour se concentreaza ca activitate de baza pe prepararea clatitelor dulci si sarate, gatite pe loc si conform retetelor autentice bretone, caci Bretagne este tara mama a clatitelor. Toate clatitele noastre au la baza aluatul traditional frantuzesc, cele dulci fiind aromate si fine, cu aluat de faina alba, iar cele sarate fiind savuroase si copioase, cu aluat de faina integrala. Urmam traditia bretona insa retetele casei sunt originale, iar meniul se schimba in functie de anotimp, de gusturile si ingredientele de sezon si, desigur, de preferintele clientilor nostri”, spune Adela Bulic.

Principala dificultate la inceput de drum este de altfel una cu care se confrunta foarte multi antreprenori romani – birocratia si interactiunea cu autoritatile de profil si institutiile publice. O alta provocare este aceea de a familiariza publicul din Romania cu ideea de „crepes salees”.

„Dat fiind ca tot romanul face clatite, acasa sau la restaurant, insa le manca de obicei ca desert, cel mai des cu dulceata de visine, noi ne-am propus sa cream obiceiul gustarii savuroase sau a pranzului cu clatite sarate”, spune Adela Bulic.

Fara sa ofere informatii exacte, antreprenoarea a spus ca sezonul de vara a avut un impact decisiv in cresterea vanzarilor, trimestrul doi insemnand triplarea volumului vandut in trimestrul intai. Creperie d’Amour are pe piata opt luni si s-a lansat dupa o investitie initiala de 20.000 de euro.

"Suntem deja in punctul de break even, iar in lunile in care am fost profitabili am reinvestit profitul".

Citeste si:

Conceptul Creperie d’Amour are doua componente, ceea ce se concretizeaza practic in doua linii de business: unitatile Creperie d’Amour - in prezent o clatitarie in Pipera si sistemul de stand mobil cu care participa la evenimente culturale si gastronomice - si serviciile de catering.

Actionarii se implica direct si participa personal la aproape toate evenimentele si actiunile firmei. Creperie d’Amour a participat, de exemplu, la evenimente precum Street Delivery unde atrage, in medie, 600 de clienti, in timp ce la un eveniment privat cu live cooking firma are in medie 60 de clienti. „Ca reper, am putea spune ca avem pana in prezent un minim de 100 clienti pe zi, in conditiile in care unitatea din Pipera nu este deschisa in weekend”.

Creperie d’Amour a fost gandit inca de la inceput ca un business care sa se dezvolte in sistem de franciza.

«Suntem in proces de constructie a sistemului de franciza si vizam orasele cu peste 50.000 de locuitori si zonele cu profil turistic compatibil cu valorile si targetul nostru. Urmeaza sa deschidem curand si a doua locatie proprie, tot in Bucuresti, de aceasta data intr-o zona de mare trafic si foarte indragita de clientii nostri pentru petrecerea timpului liber», spune Adela Bulic.

In prezent, Creperie d’Amour are doi angajati si firma va mai angaja inca cel putin o persoana in aceasta vara.

« De asemenea, vom face si angajari pentru partea de aprovizionare si logistica, deci echipa va ajunge probabil la 5 oameni pana la sfarsitul anului”, incheie Adela Bulic.

Consideri ca ideea unei clatitarii stradale, dupa retete internationale, va avea succes in Romania? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.