Leroy Merlin, retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, anunță finalizarea procesului de remodelare a primului său magazin deschis în România, Leroy Merlin Colosseum, cu o inaugurare care va avea loc pe 27 octombrie. Potrivit reprezentanților companiei, remodelarea, care vine la scurt timp după cea prezentată de Auchan în Berceni, are ca obiective atât creșterea numărului de clienți pentru anul 2024, cât și majorarea cifrei de afaceri a magazinului cu aproximativ 15-20%.

Remodelarea Colosseum a fost prima de acest fel demarată în România de către Leroy Merlin, iar pe toată durata lucrărilor magazinul a rămas deschis pentru clienți.

CEO-ul companiei, Mathieu Bauduin, menționează că obiectivele procesului constau în creșterea numărului de clienți cu aproximativ 10-15% până în 2024, precum și în creșterea cifrei de afaceri cu aproximativ 15-20%, accentuată de comenzile online sau telefonice.

Magazinul se află în Parcul Comercial Colosseum, de pe Șoseaua Chitilei, numărul 284-286 și este deschis publicului de luni până sâmbătă în intervalul 07:00-21:00 și duminica între 08:00 și 20:00.

Începând cu data de 6 noiembrie, magazinul va fi deschis duminica de la ora 9:00 până la 19:00, conform programului de iarnă.

Scopul reamenajării magazinului a fost acela de a oferi o experiență de cumpărare mai simplă și facilă pentru fiecare client. Astfel, raioanele au fost grupate pe mai multe zone: proiect (bucătărie și sanitare), deco, tehnic (unelte și electricitate) și grădină.

Odată cu noile schimbări, profesioniștii și meseriașii vor avea acces la o intrare separată cu acces mai rapid spre zona tehnică. În continuare, zona de DRIVE IN permite accesul cu mașina în zona materialelor de construcții, achiziția fiind mai eficientă pentru clienți.

În ceea ce privește gama de produse, clienții vor avea acum acces la o ofertă diversă pentru a renova, construi și decora locuința și spațiile exterioare - grădina sau balconul.

Totodată, vor putea beneficia de proiecte complete dedicate mobilierului de bucătărie și baie, dar și a ferestrelor, de la achiziționarea produselor până la montajul acestora.

Pentru a veni și mai mult în ajutorul clienților, se poate apela la serviciul de retragere marfă pentru o selecție variată de produse grele precum gresie, faianță, parchet, bucătării, sanitare. Astfel, după ce au fost alese, produsele vor fi aduse direct la mașina clientului de către angajați.

Cu noul format, suprafața totală de vânzare din interior și exterior este acum de aproximativ 15,000 metri pătrați, zona de DRIVE IN fiind de 4,000 metri pătrați, cu o extindere de 2,000 de metri pătrați pentru partea de aprovizionare și 600 de locuri de parcare.

"În vederea susținerii noilor operațiuni și servicii oferite în cadrul magazinului, am angajat personal suplimentar și am investit în dezvoltarea competențelor colegilor noștri, pentru a ne adapta noilor cerințe din piață (...). (...) suntem atenți la nevoile clienților noștri și hotărâți să acționăm în acord cu acestea.”, a declarat Mathieu Bauduin, CEO Leroy Merlin România.

Retailerul își propune ca Leroy Merlin Colosseum să aducă un aport semnificativ în consolidarea imaginii de brand în Capitală, dar și la nivel național.

Leroy Merlin Colosseum este primul magazin deschis în România, în septembrie 2011, și reprezintă, totodată, flagship-ul Leroy Merlin pe plan local.

Sursa foto: Leroy Merlin

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri