Al treilea Atelier de Antreprenoriat s-a desfasurat sambata, 02 noiembrie, la Camera Americana de Comert (AmCham). Florin Stoleriu (Sales Advisor), Dragos Rosca (Delta Asset Invest) si Dragos Dinu (Domo) au vorbit cu 25 de tineri antreprenori despre importanta pregatirii negocierilor in afaceri si cum poti sa te diferentiezi pentru a genera vanzari mai mari.

“Externalizati tot ceea ce nu intra in core business-ul vostru. Pentru activitati auxiliare se gasesc intotdeauna furnizori care sa faca lucrurile mai bine.” – Dragos Dinu (Domo) oferindu-le un sfat practic antreprenorilor cu afaceri in domeniul e-commerce.

“Ganditi-va din start, cand ati plecat pe un drum, cine va fi cumparatorul firmei voastre,” a mai mentionat Dragos Dinu, Chief Executive Officer la Domo. Indemnul lui Dragos a fost sa te gandesti serios la cine este cumparatorul companiei tale si ce asteapta el de la firma ta - daca faci compania dupa chipul si asemanarea ta, ca antreprenor, ar putea fi mai dificil de vandut firma.

Citeste si:

“O vanzare reprezinta intalnirea profitabila, la momentul potrivit, intre nevoile/problemele clientilor cu beneficiile/solutiile oferite de produsul/serviciul tau. Gaseste-ti cat mai multi diferentiatori pentru a putea vinde mai mult”, le-a spus Florin Stoleriu (Sales Advisor) participantilor, in partea de training a atelierului.

Programul continua sambata, 16 noiembrie, cu al patrulea atelier (din 7), cu tema: Marketing si Pozitionare si cu invitatii: Felix Tataru (GMP Advertising), Cosmin Alexandru (Wanted Transformation Consultancy) si Iulian Chihaia (Focus Plus).

Termenul pentru inscrieri la atelierul de “Marketing si Pozitionare” este 14 noiembrie 2013.