1. In era digitala exista atat de mult continut incat este bine sa aveti un loc in care sa arhivati tot ce ar putea crea valoare pentru clientii dvs.

2. Pentru ca pe blog va puteti informa clientii despre noutatile companiei, dar puteti construi si o arhiva cu raspunsuri la diferite intrebari comune sau puteti publica articole de timpul “Cele mai frecvente intrebari”.

3. Blogul poate deveni un loc in care sa povestiti cum ati rezolvat problemele intampinate de anumiti consumatori.

4. Va puteti apropia de clientii dvs scriind texte despre ei si scotandu-i astfel in evidenta.

5. Puteti scrie diferite lucruri despre dvs: despre hobbyurile pe care le aveti, despre familie sau despre cartile preferate. Astfel, veti deveni mai uman, iar oamenilor le place sa faca afaceri cu oameni, nu cu roboti.

Citeste si:

6. Fiti atent ca ceea ce scrieti sa fie in concordanta cu politica companiei, mai ales daca lucrati in vanzari.

7. Puteti realiza diferite filmulete de tipul “How To” iar astfel le puteti arata clientilor dvs, dar si potentialilor clienti ce experienta aveti intr-un anumit domeniu. In acest fel deveniti mai credibil si le puteti arata totodata ce servicii le veti oferi daca vor lucra cu dvs.

8. Chiar daca unii colegi vor spune ca nu au destul timp sau nu isi permit financiar sa se ocupe de un blog, acestea nu sunt motive care sa-i impiedice.

Crearea de continut care sa intereseze un potential client dureaza adesea mult mai putin timp decat daca l-ati apela ori i-ati trimite foarte multe e-mailuri. Pe de alta partem problema financiara se poare rezolva prin utilizarea unei platforme gratuite, precum Blogger, WordPress.com sau Tumblr.