"Linia de business care se remarca printr-o crestere semnificativa a volumului tranzactiilor este cea a activitatilor de turism, care a inregistrat un avans de 121%. (...) Am marit numarul de agentii, am marit prezenta pe online si am investit mult in pregatirea oamenilor", a declarat Dragos Anastasiu, presedintele grupului Eurolines.

Astfel, pachetele turistice distribuite prin retelele de agentii TUI TravelCenter si Eurolines au generat afaceri in valoare de 43,56 milioane de lei, transportul international cu autocarul (operat sub brandul Eurolines Romania) a inregistrat o cifra de afaceri de 36,3 milioane de lei (+13%), iar segmentul de bilete de avion au general venituri de 74,58 milioane de lei (+45%).

In total, grupul va obtine in acest an o cifra de afaceri de 243 milioane de lei, in crestere de la 183,2 milioane de lei in 2011.

Citeste si:

Compania a achizitionat anul acesta 3 autocare noi pentru care a investit aproximativ 600.000-700.000 euro. De asemenea, grupul a deschis 10 agentii de turism TUI TravelCenter si Eurolines.

Investitia in deschiderea unei agentii se ridica la 30.000 euro.

Eurolines destine in prezent 60 de agentii, dintre care 37 de unitati TUI TravelCenter si Eurolines, 22 agentii Eurolines, o agentie business travel si o agentie online.