Germanwings va primi din vara aeronave de la Lufthansa si isi va schimba logo-ul. Elementul principal al noului logo va fi o litera „W” stilizata si redata in culorile violet si galben. Toate aeronavele companiei vor prelua treptat noile insemne de marca.

Compania isi propune sa dezvolte sisteme de rezervare si informare prin telefonia mobila.

Pachetul Best: pasagerul va avea rezervat un loc pe unul dintre primele trei randuri din fata aeronavei, bucurandu-se de distanta de 81,2 centimetri intre scaune si de un scaun liber intre el si pasagerul de alaturi. Pachetul Best include si accesul in lounge-urile Lufthansa, prioritatea la inregistrare, utilizarea benzii rapide pentru controalele de securitate, adaugarea de mile prin programele „Miles & More” si HON Circles, posibilitatea de a transporta dublul bagajelor premise in mod obisnuit (doua bagaje a cate 23 de kilograme fiecare) fara taxe suplimentare, produse de catering la alegere la bordul aeronavelor, un program flexibil de reprogramare a rezervarilor si posibilitatea de a anula biletele.

Intr-o prima faza, pachetul Best va fi disponibil pe toate rutele de pe teritoriul Germaniei si pe principalele piete europene ale Germanwings – in Austria, Elvetia, Belgia, Rusia, Franta si Marea Britanie.

Citeste si:

Pachetul Smart oferit de Germanwings constituie pachetul standard si corespunde unui produs Economy de tip conventional. Pasagerii care opteaza pentru acest pachet vor putea rezerva un loc in randurile din fata ale aeronavei, ei urmand sa se bucure de distanta de 81,2 centimetri intre scaune. Pachetul Smart include gustari si bauturi nealcoolice si posibilitatea de a transporta un bagaj de 23 de kilograme fara costuri suplimentare.

Pachetul Basic este cel mai putin costisitor si corespunde produsului low-cost conventional. Cei care aleg acest pachet vor opta sa renunte la servicii gratuite de catering si la posibilitatea de a transporta bagaje in mod gratuit si vor putea alege un scaun situat pe randul al unsprezecelea sau mai in spate.

Aproximativ 90 de aeronave vor asigura transportul prin servicii directe la nivel european al unui numar de pana la 20 de milioane de pasageri.