„Anul trecut am remarcat o scadere a cererii pentru deplasarile spre Italia si o crestere pentru deplasarile spre Marea Britanie, Germania si tarile scandinave. Piata s-a sedimentat deja, exista pasageri adepti ai avioanelor, dar si adepti ai autocarelor. Avem ca avantaj costul mic pentru bagaje in comparatie cu avioanele, dar si faptul ca preluam pasagerii din mai multe localitati, nu doar in orasele mari“, a spus Daniel Micu, citat de Mediafax.

Pentru acest an, compania estimeaza un trafic de pasageri similar cu cel de anul trecut. Transportatorul a avut afaceri de aproape 221 milioane de lei (51 milioane de euro) si un profit net de 10 milioane de lei (2,3 milioane de euro) in 2014, potrivit datelor de la Ministerul de Finante.

Pe piata de transport international rutier de persoane mai opereaza Eurolines (Touring Europabus, care detine si agentiile de turism Eurolines si TUI Travel Center), dar si firmele Tabia Tour si Saiz Tour Romania, infiintata in 2003.

Transportatorii rutieri de persoane concureaza indirect cu companiile aeriene low-cost. In ultimii ani, pe piata locala au intrat mai multi transportatori aerieni mari low-cost, precum Ryanair, alaturi de Wizz Air si Blue Air.

Sursa foto: Mediafax Foto