Compania aeriana Carpatair a inregistrat in primele opt luni ale anului o crestere de 5 % a gradului de ocupare si de 22,5% a cifrei de afaceri fata de aceeasi perioada a anului trecut.
In plus, in august, compania a raportat o crestere de 26% a numarului de pasageri transportati comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut pe fondul introducerii unor destinatii noi operate direct din Bucuresti (Otopeni) si Craiova: 6 destinatii directe (24 frecvente saptamanale) din Bucuresti (Otopeni) catre Italia: Milano (Bergamo), Venetia, Verona, Bologna, Ancona si Bari; 2 destinatii directe (5 frecvente saptamanale) din Craiova catre Milano (Bergamo) si Roma (Fiumicino), Italia.

"In primele 3 trimestre ale lui 2010 ne-am concentrat pe dezvoltarea bazelor operationale din Bucuresti si Craiova si am continuat expansiunea pe piata Italiei, introducand noi destinatii si zboruri directe", a declarat Paula Ardelean, vicepresedinte marketing si vanzari Carpatair.

Carpatair a fost infiintata in 1999 si opereaza in prezent pe 10 aeroporturi interne si 18 aeroporturi externe. Numarul total al zborurilor regulate operate de companie este de peste 360 de zboruri/saptamana spre 30 de destinatii din 6 tari.

Din 2009 Carpatair a inceput procesul de extindere a operatiunilor in tara prin lansarea de zboruri directe spre Italia din Bucuresti-Otopeni si Craiova.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri