Aproape toti tinerii, indiferent de varsta, se implica direct in cumparaturile care ii privesc, mai putine fete cumpara online decat baieti si mai putin de un tanar din sase se avanta sa comande online din strainatate, rezulta din studiul YouBUS 2013-2014.

Raportul de cercetare YouBUS 2013 – 2014: Tinerii din Romania, tendinte in activitati, preferinte si consum este primul studiu local care identifica evolutia tinerilor pe parcursul unui an de zile. Printr-o cercetare sistematizata, recurenta, studiul urmareste cele mai importante elemente de referinta despre tinerii din Romania si surprinde evolutia lor in timp.

Cercetarea YouBUS 2013-2014 este dedicata segmentului tinerilor, realizata pe un esantion reprezentativ la nivelul populatiei din Romania, cu varsta intre 14-26 ani (3.776 de persoane). Raportul de cercetare reuneste date culese in intervalul de 13 luni dintre martie 2013 - martie 2014.

Zona Bucuresti-Ilfov conduce clasamentul, cu 34% dintre respondenti cumparand in ultima luna online. Numarul detinatorilor de tablete continua sa creasca, dublandu-si volumul in perioada martie 2013 - martie 2014. Intentiile de cumparare pentru tablete sunt mai mari in mediul rural fata de mediul urban.

Mai mult de o treime dintre baieti joaca la loto, pariuri sportive sau jocuri de noroc iar ingrijirea personala este categoria, din cele investigate, cu cel mai mare ecart intre comportamentul de cumparare si cel de utilizare. Pe categoria pasta de dinti, continua suprematia Colgate, cu cel mai mic market share inregistrat in zona Bucuresti-Ilfov.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri