Pe parcursul acesteia, au fost vandute 250.000 de produse, valoarea discounturilor ajungand la 35.000.000 lei. Referitor la trafic, numarul utilizatorilor din toate tarile a fost de noua ori mai mare de Black Friday, in comparatie cu o zi obisnuita.

Fashion Days anunta o crestere cu 45% a vanzarilor prin aplicatii mobile, cu ocazia celor trei zile de Black Friday. Anul acesta, utilizatorii aplicatiilor mobile Fashion Days au primit acces exclusiv la aceasta campanie cu patru ore mai devreme. Astfel, clientii au avut posibilitatea sa inceapa cumparaturile prin intermediul aplicatiilor mobile joi, 19 noiembrie, la ora 20:00, inainte de startul oficial de la miezul noptii. De asemenea, aplicatia Fashion Days a ocupat locul doi in App Store in topul celor mai descarcate aplicatii pentru Black Friday, cu 20.000 de downloadari.

“Campania de Black Friday de anul acesta, BE A TRUE FASHION DETECTIVE, s-a dovedit un real succes in toate pietele in care activeaza Fashion Days. Cresterea notabila a traficului pe site si a vanzarilor dovedeste faptul ca noul model de business al Fashion Days si gama variata de produse din portofoliul nostru au venit ca un raspuns la cerintele clientilor. In plus fata de numarul mare de branduri si produse, timpul scurt necesar livrarii produselor comandate este un alt atribut al nostru ce a determinat alegerea Fashion Days pentru cumparaturile de Black Friday”, a declarat Gabor Cseh, CEO Fashion Days.

Cele mai populare categorii de produse vandute de Black Friday au fost articolele de imbracaminte: bluze, topuri, geci etc., urmate fiind de pantofi, articole sportive si piese de lenjerie intima. In topul celor mai bine vandute branduri s-au inscris: United Colors of Benetton, Triumph, Levi’s, Esprit, Pepe Jeans si MANGO. Si de aceasta data, rezultatele au aratat ca femeile au fost mai active ca barbatii – 70% dintre cumparatori au fost femei si 30% barbati.