„Un element care este crucial. Trebuie sa ne asiguram ca un client intelege clar care sunt procesele din spatele unui magazin online. Sa stie ce se intampla acolo, ce urmeaza dupa plasarea unei comenzi si pana cand isi primeste produsul. Foarte multi oameni au senzatia ca magazinul online este separat de cel fizic. Unii cred ca platesc si apoi banii se duc intr-o undeva, intr-o gaura neagra”, spune Paesen.

El adauga romanii nu au incredere deplina in online, iar rolul de a-i face pe acestia sa se simta confortabil cand platesc cu cardul este al retailerilor.

In jur de 89% dintre romanii care cumpara online platesc cash la livrare, 10% platesc cu cardul, iar 1% platesc prin link, potrivit datelor procesatorului de plati PayU Romania. Anul trecut, piata locala de comert electronic a fost de 1,6 miliarde de dolari, iar anul acesta ar putea creste la 2 miliarde, conform companiei de plati.

Citeste si:

"Tarile din Europa sunt in situatii foarte diferite fata de Romania, iar acest lucru este determinat de ce servicii isi doresc oamenii. Sunt comportamente in Marea Britanie care nu se aplica in Romania. Piata din UK este foarte bine educata in privinta vanzarilor online,, au incredere in acest mediu. Dar aceasta este o oportunitate ca Romania sa invete cum au avansat alte tari...pentru ca, sa fim sinceri, oamenii inca nu au incredere deplina in online. Exista un scepticism legat de a oferi datele de card, de a da informatii despre noi. Si este mult loc ca retailerii sa educe aceasta piata, sa ii faca pe oameni sa se simta confortabil. Aici este diferenta...in a-i face pe oameni sa simta confortabil cand platesc online", afirma reprezentantul Vodafone.

ecomTEAM este un eveniment de comert electronic si marketing digital organizat de wall-street.ro si fondat de reteaua de afiliere 2Parale. Evenimentul este realizat in parteneriat cu FAN Courier si este sustinut de Vodafone, MasterCard, PayU Romania, DPD Romania, Valoris, Allpacka si ContentSpeed.