„Este probabil cel mai valoros proiect de amenajari florale dintr-un centru comercial din Romania. In cadrul lui vom folosi aproape 10.000 plante si flori, pentru a forma o sinergie intre interiorul centrului comercial si parcul aflat in imediata sa vecinatate” declara Andreea Floristeanu, project manager for corporate segment in Grupul Floria.

Echipa de amenajari florale a Grupului Floria va demara proiectul in a doua jumatate a lunii august, intr-un ritm accelerat, urmand ca la deschiderea centrului comercial, programata pe 1 septembrie, proiectul sa fie finalizat.

Amenajarile florale si peisagistice, o noua linie de business in dezvoltarea Grupului Floria

Divizia online, reprezentata de floraria online Floria.ro, ramane motorul principal de crestere a Grupului Floria. Floria.ro isi pastreaza pozitia pe piata florariilor online din Romania si sustine dezvoltarea diviziei offline. In 2015, Grupul Floria a facut primii pasi catre offline, prin deschiderea florariilor Floria In Strada din Ion Campineanu 22 si Dorobanti, iar anul acesta Floria demareaza primele proiecte de amploare in zona amenajarilor florale si peisagistice comerciale.

„Aceasta prima jumatate a anului a fost marcata de proiectele din zona amenajarilor florale si peisagistice. Vorbim atat de proiecte comerciale, pentru mall-uri, spatii de birouri sau restaurante, dar si de proiecte personale ample, gradini sau interioare in care plantele ocupa spatii importante. Sunt proiecte complexe si necesita o expertiza vasta in domeniul floristic si know-how in management de proiect, pilonii dupa care am construit echipa care gestioneaza aceasta zona” spune Marina Popescu, director general Floria.ro.

Citeste si:

Astfel, cu ocazia proiectului ParkLake, Grupul Floria consolideaza noua directie strategica de business, amenajarile florale si peisagistice, comerciale sau personale, adaugand in portofoliul sau cel mai important proiect demarat in Romania pentru un spatiu comercial.

Cu o dezvoltare sustinuta de investitii ce au depasit 500.000 euro in ultimii doi ani, Grupul Floria vizeaza ca pana la finalul 2017 sa devina cel mai important grup de firme din domeniul floristic din Romania. Anul acesta echipa Grupului Floria a ajuns la 40 persoane, urmand ca pana la finalul anului sa fie recrutate inca 10 persoane.