Studiul Daedalus mai arata ca ponderea achizitiilor de pe tableta s-a triplat.

8 din 10 cumparaturi facute online de romani sunt de pe site-uri romanesti, iar circa 53,8% din clientii de pe internet cauta produse la reducere, arata aceeasi cercetare.

Daniel Enescu precizeaza insa ca promotiile par sa fi atins un apogeu, studiul aratand ca ponderea celor care cauta reduceri pe magazinele online, desi este in continuare majoritara, este in usoara scadere. Astfel studiul Daedalus arata ca la capitolul elemente de atractivitate a magazinelor online, cea mai mare scadere de 10% a inregistrat-o criteriul preturilor mai mici decat ale altor magazine online, 34% alegand acest criteriu ca fiind important. Cel mai important criteriu este ca produsele si servicii sa aiba descrieri detaliate.

Dan Bulucea, country manager Google Romania, considera ca promotiile si, in general, pretul nu va mai fi principalul punct prin care magazinele online atrag clienti, iar piata evolueaza spre oferirea unor servicii de calitate serviciilor.

Revolutia din e-commerce vine de pe mobil

Studiul Daedalus mai arata ca revolutia in e-commerce vine din zona mobile.

Citeste si:

Astfel, numarul romanilor care si-au cumparat tablete a crescut cu 161%. In acelasi timp cumparaturile online realizate de pe tableta au crescut ca pondere de la 5% la 16,9%.

Studiul Daedalus a avut la baza 600 de interviuri online si a fost realizat in februarie anul acesta.

ecomTeam este un eveniment organizat de wall-street.ro in parteneriat cu Profitshare (partener principal), PayU, DPD, Vodafone, Visa, Gemius, Metro, Zitec, Okazii.ro, miniprix, Daedalus Online si CashOut.