Fereastra care vinde

Fereastra care vinde

Shoppertrak, companie care colecteaza si analizeaza traficul pietonal din magazine, a prezentat un software prin care retailerii pot monitoriza numarul de persoane care trec prin fata magazinelor lor prin intermediul unei tehnologii pe baza de frecvente mobile.

Bill McCarthy, CEO ShopperTrak EMEA, va vorbi despre aceasta inovatie in cadrul evenimentului retailArena organizat de Wall-Street.ro pe 19 si 20 noiembrie.

Magazinul zburator

Magazinul zburator

Lantul de hipermarketuri Emart a revolutionat modul in care coreenii achizitioneaza produse, in conditiile in care acestia sunt printre cei mai muncitori angajati din lume si nu mai au timp sa ajunga in magazinele fizice. Astfel, compania de marketing Cheil a creat pentru Emart un balon sub forma de camion, echipat cu un router Wi-Fi la care consumatorii se pot conecta gratis prin intermediul telefoanelor mobile. Odata conectati, cumparatorii pot descarca mai multe cupoane pe care le pot folosi pentru a achizitiona produse prin intermediul aplicatiei mobile a Emart. Balonul a plutit in centrele comerciale si pe perioada campaniei, vanzarile in-store ale Emart au crescut cu 9,5%, in timp ce vanzarile prin intermediul mobilului s-au dublat aproape, majorandu-se cu 157%.

Sursa foto: Cheil.com

Portofelul inteligent

Portofelul inteligent

Plata prin telefonul mobil reprezinta un subiect fierbinte si retailerii sunt foarte atenti la orice inovatie in acest domeniu. Homeplus, lant detinut de catre gigantul Tesco pe piata coreeana, a introdus optiunea “Smart Wallet”, care a fost primita cu entuziasm de catre cumparatori.

“Aceasta optiune ne permite sa trimitem clientilor nostri date despre promotii, iar ei pot plati folosindu-si telefoanele mobile”, a declarat SH Lee, presedintele Homeplus Coreea.

Potrivit acestuia, o tranzactie prin aceasta aplicatie dureaza 15 secunde. Tesco va introduce portofelul mobil si in Marea Britanie incepand cu anul viitor.

Cumparaturi din joaca

Cumparaturi din joaca

Inserarea de jocuri online pe site-urile retailerilor si in paginile din reteaua Facebook a devenit un lucru comun. Cu toate acestea, reteaua de retail Home Shopping Network a facut un pas inainte in sensul in care clientii pot castiga produse ale retailerului in urma jocurilor inserate in newsletterele zilnice.

Transparenta

Transparenta

Retailerii au inceput sa faca pasi in a deveni din ce in ce mai transparenti. In urma scandalului carnii de cal si a unui numar de tragedii in industria de textile din Bangladesh, consumatorii monitorizeaza cu atentie moralitatea companiilor.

Spre exemplu, lantul de magazine Asda a instalat camere de luat vederi in fabricile pe care le detine in Bangladesh, in timp ce Fairtrade Foundation transmite live de pe plantatiile de cacao din Malawi si le permite consumatorilor sa adreseze intrebari producatorilor.

De asemenea, retailerul american Everlane faciliteaza tururi virtuale in unitatile sale de productie.

Produsul inventat de tine poate ajunge pe raft

Produsul inventat de tine poate ajunge pe raft

Marile lanturi de magazine consulta adeseori consumatorii in legatura cu produsele pe care vor sa le lanseze, insa unii dintre ei au dezvoltat mai mult aceasta practica. Astfel, Walmart, cel mai mare retailer din lume, a selectat produse din cele 1.000 propuse de consumatori in cadrul unei initiative numite “Get on the Shelf”.