Jab, Jab, Jab, Right Hook de Gary Vaynerchuk

Jab, Jab, Jab, Right Hook de Gary Vaynerchuk

Gary scrie despre cum sa te conectezi cu clientii astfel incat sa depasesti concurenta. El este expert social media si iti ofera multe practici si strategii care functioneaza, inclusiv sase reguli ale postarilor pe platforme social media.

The CMO Social Media Handbook de Peter Freidman

The CMO Social Media Handbook de Peter Freidman

Cartea va aparea aceasta luna si va fi, cel mai probabil, una spre care se vor indrepta echipele de social media si de marketing din companii. Liderii si executivii vor gasi de asemenea cartea lui Peter extrem de utila, el detaliind sfaturi din viata reala care au aplicabilitate imediata. Ofera ponturi despre cum sa dezvolti planuri social media pe termen lung, sa iti dezvolti identitatea online si sa creezi continut de efect si care este usor de retinut.

Outliers de Malcom Gladwell

Outliers de Malcom Gladwell

Este un motiv pentru care Outliers este in topul celor mai bine vandute carti de business. Gandeste-te la cei mai de succes oameni, precum Bill Gates, Warren Buffet sau Oprah. Ce ii face extraordinari? Malcom diseca aceasta intrebare, raspunzand logic si argumentat ce i-a facut oameni de succes. Outliers intra in amanunte despre “cum” si “de ce” oamenii devin legende.

7 Habits of Highly Effective People de Stephen Covey

7 Habits of Highly Effective People de Stephen Covey

Nu conteaza daca esti inca student(a), incepi propria afacere sau esti manager al unei echipe, aceasta este o carte care trebuie citita de toti. Spre deosebire de alte carti de business, 7 Habits trebuie parcursa pagina cu pagina, nu “sarita” si “citita printre randuri”. A fost publicata in 1990 si este inca bestseller, cu peste 15 milioane de copii vandute. Cartea iti imprima o stare de spirit, explica de ce este foarte important sa pornesti la drum determinat si cum ar trebui sa te privesti pe tine insati/insuti.

How to Win Friends and Influence People de Dale Carnegie

How to Win Friends and Influence People de Dale Carnegie

Este inca o carte care, indiferent de varsta, ar trebui citita. Prima oara a fost publciata in 1937 si este inca de actualitate. Toate echipele de vanzari si de marketing ar trebui sa detina o copie intrucat pasaje din carte te invata cum sa faci fata anumitor tipologii de oameni si sa inchei relatii de lunga durata cu acestia.

Sursa foto: Shutterstock: Citind