“Tendinta de consum in acest an a mers spre produsele mai scumpe, oamenii isi permit sa plateasca mai mult. In Romania cresterea pe piata de food a fost de doua cifre, in timp ce in strainatate cresterea a fost de o cifra de la an la an”, a explicat Dan Isai.

In ceea ce priveste colaborarea cu producatorii locali, fondatorul Salad Box arata ca in prezent exista 10 parteneriate cu furnizori romani, Isai mizand pe cresterea numarului acestora.

Pentru antreprenorii care isi propun sa-si dezvolte afacerea la nivel international Dan Isai ii sfatuieste sa abia curaj, sa nu le fie frica in conditiile in care “riscul pe care si-l asuma s-ar putea sa fie mai mic decat oportunitatea care le scapa”.

“Provocarea extinderii internationale a fost mai degraba interna”, spune Dan Isai. “Am inceput extinderea la doi ani de la deschiderea business-ului, timing-ul a fost provocarea. Multi antreprenori nu isi seteaza bine timpul de iesire pe plan international. Ideal este sa iesi afara in momentul in care ai dezvoltat procesele interne, dar nu ai ajuns inca la maximul business-ului”, considera antreprenorul.

Important este, de asemenea, sa gasesti, din timp, cativa oameni cheie pentru extindere. “Am cam 25 de oameni in plus fata de cat am nevoie acum. Si am angajat, pentru ca sunt oameni competenti si este bine sa ii am la dispozitie pentru momentele in care am nevoie de ei. Este greu sa gasesti oameni competenti. Nu va fie teama sa angajati oameni destepti, mai destepti decat voi!”, indeamna Dan Isai.

"Antreprenori bio": Angajati oameni mai destepti decat voi, oricand!

"Antreprenori bio": Angajati oameni mai destepti decat voi, oricand!

Salad Box a inregistrat o cifra de afaceri de 14 milioane euro in 2015, iar pentru acest an estimarile sunt de 20-22 milioane de euro.

Povestea romanului care face milioane de euro din salate la cutie

Povestea romanului care face milioane de euro din salate la cutie

Sursa foto: Mircea Dragos Photography