Dacia va testa in Italia vanzarea de masini prin intermediul internetului incepand de joi (15 septembrie), o premiera care poate fi extinsa ulterior si la alte state europene", a declarat un reprezentant al companiei, pentru AFP, relateaza Mediafax.
Pana in prezent, clientii putea gasi informatii pe site-ul companiei si isi puteau configura autovehiculul, dar nu puteau cumpara direct prin intermediul internetului.

"Acum, cu numai cateva clickuri pot incheia tranzactia", a spus directorul de marketing pentru piete globale al grupului Renault, Steve Norman.

Clientul va plati 500 de euro, va furniza informatiile necesare pentru cartea de identitate a masinii si va alege dealerul de unde va ridica masina si va achita diferenta. Preturile sunt aceleasi ca in reteaua de dealeri.

In prima faza, vor fi oferite doar doua modele pe site-ul italian al Dacia, o versiune in serie limitata a berlinei Sandero si o alta serie limitata diesel, a explicat Norman.

Dacia va testa programul pentru 6-12 luni in Italia, inainte de o posibila extindere la alte tari. Pentru moment nu se pune problema oferirii unui serviciu similar pentru modelel Renault, a adaugat reprezentantul grupului.

In martie, Renault a anuntat ca va experimenta in Europa un program de vanzare a modelelor Dacia prin internet, pentru a pregati lansarea anul viitor a unui program mai larg, care sa protejeze pozitia de lider a grupului francez pe piata automobilelor low-cost fata de concurenti precum Peugeot.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri