Cu livrari mondiale catre clienti de peste 400.000 microbuze, vehicule comerciale usoare, vehicule pentru timpul liber si camioane, Volkswagen Autovehicule Comercialea stabilit un nou record in 2005.
Cu livrari mondiale catre clienti de peste 400.000 microbuze, vehicule comerciale usoare, vehicule pentru timpul liber si camioane, Volkswagen Autovehicule Comercialea stabilit un nou record in 2005.
Succesul comercial al produselor noastre pe piata internationala subliniaza cresterea de care se bucura marca, explica Dr. Bernd Wiedemann, purtatorul de cuvant al Consiliului Managerial. Livrarea a peste 400.000 de vehicule comerciale marcheaza un record istoric pentru noi.

324.500 de unitati vandute, incluzand microbuze, vehicule pentru timpul liber si vehicule comerciale usoare produse in Europa, reprezinta o crestere a livrarilor de 26.5% in comparatie cu 2004. Filiala braziliana, Volkswagen Camioane si Autobuze, a livrat 35.860 de unitati in lume, adica o crestere de 4.5% comparat cu 2004. impreuna cu vehiculele comerciale vandute in alte regiuni, volumul total al vanzarilor pentru 2005 a fost de 401.000 unitati, insemnand o crestere de 20%.

Ca o concluzie generala, marca Volkswagen Autovehicule Comerciale a reusit sa evolueze separat fata de tendinta pietei, in special in Europa in domeniul vehiculelor comerciale usoare. in timp ce piata a crescut cu o medie de 5%, livrarile din gama de produse Caddy, Multivan si Transporter s-au bucurat de rate ale cresterilor din 2 cifre
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri