Ford Romania a lansat in cadrul unui drive test la Poiana Brasov cea de-a doua generatie a SUV-ului Kuga, pentru care se asteapta la vanzari de peste 450 de unitati, in urcare fata de anul trecut.
"Am planificat 450-500 de masini Ford Kuga anul acesta, mai multe decat anul trecut. In tarile emergente SUV-urile cunosc un adevarat boom", a spus Zoltan Brassai, seful Ford Romania.

Brassai mai spune ca "tarile in curs de dezvoltare isi doresc autoturisme mai mari si mai luxoase, in timp ce in tarile mature trend-ul este de downsizing".

Anul trecut, piata de SUV-uri noi a fost de circa 12.000 de unitati, din care Dacia a detinut 30% cu modelul Duster.

Culorile preferate de romani pentru SUV-ul Ford Kuga sunt negru si albastru. Principalii concurenti ai lui Kuga sunt VW Tiguan, Hyundai ix35.

Noul Kuga vine cu doua motorizari pe benzina si doua diesel. Pretul de pornire este de 24.800 euro cu TVA pentru motorul de 1,6 litri benzina 150 CP, echiparea Trend, tractiune fata si cutie manuala. Prin oferta de lansare pretul scade la 22.000 euro cu TVA.

Celelalte trei motorizari sunt 1,6 litri benzina 180 CP, tractiune integrala si cutie automata (28.550 euro), 2 litri diesel 140 CP si 163 CP, tractiune fata sau integrala si transmisie manuala.

Echiparea Titanium costa in plus 1.500 euro. Cel mai scump model poate fi achizitionat pentru 31.550 euro cu TVA.

Ford a inregistrat o cota de piata de 8,5% in 2012, iar pentru anul acesta estimarile sunt de o cota de piata de 7,5%. Marca Ford are in Romania 38 de showroom-uri.

Brassai estimeaza piata auto in 2013 la 85.000 de vehicule, din care 69.000 autoturisme si 16.000 masini comerciale. Vanzarile ar trebui sa fie sustinute de flote in proportie de 65%.

Ford va mai lansa anul acesta pe piata din Romania, noul Transit, iar in ianuarie 2014, crossover-ul Ford EcoSport, a carei productie incepe in septembrie – octombrie.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri