Porsche Romania a livrat 19.214 unitati in primele sase luni ale anului, cu 41% peste cele 13.622 livrate in perioada similara a lui 2006, conform datelor furnizate NewsIn joi de catre companie. Din totalul masinilor vandute de grup, 8.863 au fost Skoda, 7.844 Volkswagen, 1.610 Seat, 890 Audi si 37 Porsche.

Seat a avut cea mai mare crestere dintre toate marcile importate de Porsche Romania, vanzarile marci spaniole crescand cu 52% in prima jumatate a lui 2006, comparativ cu semestrul I din 2005. La Audi cresterea a fost de 44%, la Volkswagen de 42%, iar la Skoda de 38%.

Porsche a fost singura marca la care vanzarile au stagnat, dar compania considera ca acest lucru este cu total normal, tinand cont ca piata romaneasca a ajuns pentru Porsche la un nivel superior pietelor din jur.

Skoda Octavia Tour a fost cel mai vandut model importat de Porsche, cu un total de 3.299 de unitati. Polo a fost cel mai cautat model din gama Volkswagen, cu un total de 2.442 de unitati, iar la Seat, liderul vanzarilor a fost Ibiza cu 616 unitati.

Directorul general al Porsche Romania, Brent Valmar, a declarat ca grupul isi propune sa vanda 37.000 de unitati anul acesta. Skoda este marca de la care se asteapta cel mai mult, tinta ei fiind de 18.000 de unitati. Importatorul tinteste astfel o crestere a vanzarilor de 16% anul acesta, peste media pietei, prognozata la 5-10% de Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile din Romania (APIA).

Porsche Romania a fost anul trecut liderul importatorilor romani de automobile, cu 32% din piata masinilor noi, urmat de Renault-Nissan cu 25% si tiriac Auto cu 17% din piata.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri F