C30 este numele celui mai nou model pe care Volvo intentioneaza sa il prezinte in timpul targului auto Paris Motor Show din luna septembrie. Productia modelului va demara la sfarsitul lui 2006. C30 se va adresa unui segment de piata nou pentru Volvo. Masina are lasa sa se intrevada un caracter sportiv, are doua usi si poate transporta patru pasageri pe scaune individuale , iar luneta este supradimensionata, ceea ce ii confera o nota de eleganta. Va avea dimensiuni reduse fata ce celelalte modele Volvo (425 cm lungime).

C30 este o masina frumoasa si moderna care se adreseaza segmentului tanar cu o viata preponderent urbana. Acest target apreciaza designul exuberant si stilul sportiv, doua caracteristici pe care modelul le surprinde foarte bine a declarat Fredrik Arp, presedintele Volvo Cars.

Producatorul scandinav si-a propus sa vanda 65 de mii de unitati pe an, din care 75 de procente vor merge catre marile piete europene: Italia, Germania, Spania si Regatul Unit.

C30 impresioneaza primtr-o grila fata foarte ampla, dar si cu faruri care urca pe coltul aripilor. Privita din lateral masina are o forma accentuat aerodinamica. Spatele pastreaza caracteristicile generale ale brandului cu umeri puternic conturati si stopuri mari. Luneta masinii este usor curbata si coboara pana la bara din spate.

C30 are pregatita o gama larga de motorizari de la 100 de CP produsi de un motor 1,6 litri pe benzina, cu patru cilindri, la 108 CP produsi de un motor diesel cu o capacitate tot de 1,6 litri si cinci pistoane D5, dar si 180 sau 220 CP care sunt asigurati de motoarele turbo T5.

In termeni de siguranta masina dispune de toate dotarile fratilor mai mari S40 si S50. Dotarile interioare abunda de tehnologii de ultima generatie, C30 are ca dotare standard cu boxe de la producatorul Danish Dynaudio.

C30 ne va ajuta sa atingem tinta propusa: vanzarea a 600 de mii de masini pe an, a declarat Fredrik Arp.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri