Grupul german productator de masini de lux, Porsche, principalul actionar al grupului Volkswagen, a negat speculatiile privind o tentativa de preluare a brandului Audi precum si a altor branduri de lux ale Volkswagen si de integrare a acestora in cadrul Porsche, conform NewsIn."Nu exista astfel de planuri. Nu credem ca are vreun sens sa procedam astfel", a declarat un purtator de cuvant al Porsche.

Producatorul de automobile de lux din Stuttgart prefera sa actioneze independent, a precizat purtatorul de cuvanl al Porsche. Citand o confirmare provenita din "sectorul financiar", cotidianul german de afaceri Handelsblatt a anuntat in editia sa de astazi ca Porsche se afla in plin proces de preluare a brandului Audi, precum si a altor branduri de lux produse de grupul Volkswagen, printre care se numara Lamborghini, Bugatti sau Bentley, care vor fi integrate in cadrul operatiunilor companiei Porsche in perioada ce va urma.

Actiunile principalului producator european de automobile,Volkswagen, au atins un nivel record in cursul saptamanii trecute, atunci cand Porsche a anuntat ca si-a majorat participatiunea pe care o detine din VW de 27,4% pana la 29,9% in viitor, urmand a strange capital de aproximativ opt miliarde de euro (10,2 miliarde de dolari) ce ar putea fi folositi pentru o eventuala preluare.

Porsche a negat faptul ca ar dori sa depaseasca nivelul de 30%, deoarece in acest caz ar fi nevoita sa lanseze o oferta de preluare a VW, conform legislatiei germane. Piata estimeaza ca grupul Porsche, detinuta de familia presedintelui VW, Ferdinand Piech, va decide la un moment dat daca va prelua controlul asupra companiei Volkswagen.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri