Grupul Bosch ia în calcul reducerea capacității de producție în România sau șomajul tehnic pentru o perioadă limitată de timp. În prezent, unitățile de producție funcționează cu normă întreagă întrucât au fost implementate o serie de măsuri pentru a permite menținerea activităților.

"Luăm în considerare faptul că în perioada imediat următoare ne vom confrunta cu o diminunare, pe termen scurt, a comenzilor și vom fi nevoiți să ne adaptăm capacitatea de producție. Mai mult decât atât, evaluăm mai multe scenarii de lucru și am implementat deja o serie de măsuri echilibrate care ne vor permite să menținem continuitatea activităților de producție. La acest moment funționăm cu normă întreagă pentru a acoperi cerințele clienților, dar avem în vedere adaptarea capacităților noastre de producție la cerințe mai mici. În contextul actual, și ca măsură suplimentară pentru a preveni apariția unei infecții în cadrul sediilor și fabricilor noastre, am sporit măsurile de igienă, am adoptat un orar de lucru flexibil și ne-am încurajat angajații să opteze pentru facilitate de a lucra de acasă. De asemenea, explorăm ideea de a ne restrânge activitatea de producție și avem în vedere adoptarea, pentru o perioadă limitată de timp, a unor măsuri precum șomajul tehnic", a declarat pentru wall-street.ro Mihai Bodijar director general Robert Bosch SRL.

Bosch are în vedere posibile implicații economice care vizează operațiunile. "Evaluăm, împreună cu clienții și reprezentanții angajaților noștri, situația actuală și conlucrăm pentru a identifica cea mai bună abordare. Comunicăm în permanență cu clienții și furnizorii noștri și ne adaptăm constant planul de activități la contextul actual. Actualmente, atenția noastră este concentrată nu doar pe implicațiile economice, ci și pe cele sociale. În acest sens, vom face demersurile necesare pentru a ne adapta activitatea la cerințele actuale", mai spune reprezentantul Grupului Bosch în România.

Grupul Bosch este prezent pe piaţa din România de 25 de ani şi numără peste 8.000 de angajaţi în cinci entităţi. În anul 2018, Bosch a înregistrat un volum de vânzări de 452 milioane de euro pe piaţa din România. Vânzările totale nete, incluzând vânzările companiilor neconsolidate și livrările interne către companiile afiliate, au atins 1,2 miliarde de euro.

Pe lângă centrul de cercetare – dezvoltare din Cluj şi unităţile sale de producţie pentru Soluţii de mobilitate din Cluj şi din Blaj, Bosch mai operează şi o unitate de producţie de tehnologie industrială, localizată de asemenea în Blaj, precum şi un centru de servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO) în Timişoara. În Bucureşti, Bosch operează un birou de vânzări pentru produsele sectoarelor Soluţii de mobilitate, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. În plus, o filială a BSH Hausgeräte GmbH, activă pe piaţa electrocasnicelor, are sediul, de asemenea, în capitala ţării.

Compania Bosch are aproape 68.700 de angajaţi în cercetare şi dezvoltare, în cele aproximativ 130 locaţii din lume. Compania a fost înfiinţată în 1886 la Stuttgart de către Robert Bosch (1861-1942), sub denumirea „Atelier de mecanică fină și inginerie electrică”.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri