Stellantis a cumpărat serviciul de car sharing „Share Now” de la BMW și Mercedes-Benz. Cele cele două grupuri germane se vor concentra pe partea software a alianței lor de mobilitate. Deși nu au fost furnizate detalii financiare despre tranzacție, cotidianul italian „La Repubblica” scrie că suma este de aproximativ 100 de milioane de euro.

Serviciul, deja operațional în Statele Unite și Europa, permite unui client să ia o mașină pentru câteva minute sau câteva ore. Dacă un client dorește vehiculul mai mult timp, poate păstra aceeași mașină fără a modifica contractul, pentru că prețul Free2move se ajustează automat, spun reprezentanții companiei.

„Suntem cu un pas mai aproape de atingerea obiectivului nostru de a ajunge la 15 milioane de utilizatori activi până în 2030”,

Brigitte Courtehoux, CEO Free2move

Reprezentanții companiei au declarat că achiziția va contribui la îndeplinirea planului „Dare Forward 2030”. Adică, la venituri nete de 2,8 miliarde de euro, cu o primă țintă de vânzări de 700 de milioane de euro în 2025.

Free2move a anunțat recent achiziția Opel Rent, și spune că și-a accelerat strategia de creștere în Germania și Austria prin tranziția de la furnizor de închiriere mașini la unul de mobilitate. Companie spune că, în prezent, serviciul de car sharing din Statele Unite este disponibil în Washington, Portland, Oregon, Denver, Colorado, Columbus, Ohio și Austin, Texas. Free2move operează, de asemenea, în Europa (Paris și Madrid).

Stellantis a spus că acordul va permite Free2move să adauge 14 orașe mari europene și 10.000 de vehicule la flota sa actuală de 2.500 de mașini, câștigând peste 3,4 milioane de clienți, conform comunicatului Stellantis.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri