Lancia pregătește lansarea unei noi generații a lui Ypsilon, micul model citadin bazat pe Peugeot 208. Mașina, care va fi prezentată oficial în luna februarie, a fost deja văzută fără camuflaj în timpul filmărilor pentru o nouă reclamă TV. Italienii vor oferi atât o variantă hibridă, cât și una 100% electrică.

După mai bine de un deceniu, Lancia va oferi o nouă generație a singurului model pe care-l mai comercializează, Ypsilon. Legendarul brand italian, care mai are dealeri doar în Italia natală, va lansa în curând generația a patra a rivalului pentru Fiat 500. Bazată pe Peugeot 208, Ypsilon aduce un design radical ce a putut să fie văzut fără urmă de camuflaj recent.

Partea frontală este dominată de linia dreaptă de LED-uri incorporată într-o zonă neagră ce se prelungește în jurul botului. În centru există un element vertical aflat sub literele Lancia. Farurile sunt poziționate ceva mai jos, cu guri de aer verticale ce sunt aflate la marginile grilei din bară. Per total, aspectul botului este complet schimbat față de cel al generației a treia care a fost lansată în 2011.

În spate ies în evidență stopurile cu o formă rotundă, probabil inspirate din legendarul Stratos al lui Marcello Gandini. Cele două stopuri sunt conectate de o suprafață neagră lucioasă, continuând tema părții frontale. Ceea ce este interesant era că stopurile „ies” proeminent din caroserie, carcasa înglobându-se tot cu accente de negru în aripă. Întreg spatele combină dinverse forme, suprafața centrală unde se află numele Lancia este poziționat în unghi, în timp ce bara este rotunjită.

La interior, Lancia mizează pe finisaje ceva mai premium, imaginile oficiale publicate de Stellantis arătând un comutator rotativ de foarte mari dimensiuni pentru consola centrală, dar și scaunele din față cu cusături care arată destul de bine. Noul Ypsilon va utiliza sistemul de infotainment S.A.L.A. dezvoltat intern de Lancia care include și funcții controlate de voce, atât pentru șofer, cât și pentru pasageri. Ecranul central de 10 inci este poziționat deasupra respectivului comutator.

Nu știm încă prea multe detalii cu privire la trenurile de rulare de pe noua Lancia, dar se cunoaște faptul că sunt pregătite versiunile hibride și cu baterii. Modelul 100% electric ar putea să împartă aceeași combinație motor+baterie de pe Peugeot e-208 și Jeep Avenger. Astfel, ne-am putea aștepta la 154 de cai putere și o baterie de 54 kWh. Autonomia ar putea fi, cu acest setup, de aproximativ 400 de kilometri. În viitor, Lancia mai pregătește două EV-uri, dar nu este clar pe ce piețe europene (sau non-europene) se va extinde compania odată ce va avea o gamă de modele competitive.

Sursa foto: Stellantis

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri