MAN a propus pentru 2007 sa distribuie dividende de 35% din castigul pe actiune, echivalent cu 7,99 euro/actiune, excluzand termenii exceptionali, ceea ce insumeaza un profit de 183 milioane euro.
Profitabilitatea sectorului principal de vehicule comerciale a urcat cu peste 2 puncte procentuale, la 10,9%, insa grupul nu a reusit sa reabiliteze sectorul de autocare si autobuze, in cadrul caruia profitul operational trimestrial de 6 milioane euro a fost insuficient pentru atingerea tintei anuale.
MAN a estimat ca vanzarile vor creste cu 5% in 2008, din cauza numarului mare al comenzilor neonorate inca, in timp ce marjele operationale ar trebui sa fie "in linie cu nivelul ridicat din 2007".
MAN, care si-a majotat de curand participatia cu drept de vot in cadrul producatorului de camioane Scania, nu a facut nicio referire la concurenta suedeza in cadrul comunicatului de presa.
Cele doua companii analizeaza o fuziune amicala care ar include si divizia de camioane Volkswagen, insa progresele par a fi foarte lente. Volkswagen este cel mai mare investitor in cadrul companiilor Scania si Man.
MAN a hotarat o perioada de calmare dupa ce oferta de peste 10 miliarde euro pentru Scania a dus la tensiuni intre managerii, desi directorul executiv MAN, Hakan Samuelsson, este suedez.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: