SIAB isi inchide portile, piata auto creste cu 50%

Contributia SIAB la cresterea vinzarilor de masini se va reflecta in piata in urmatoarele luni. Vinzarile de autovehicule au crescut in primele noua luni la 188.000 de unitati, cu 50% peste nivelul de anul trecut.

Ieri a fost ultima zi in care ati putut admira si face comenzi pentru masinile expuse la cea de-a cincea editie a Salonului International de Automobile Bucuresti (SIAB). Potrivit lui Brent Valmar, presedintele Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Autoturisme (APIA), importanta Salonului Auto de la Bucuresti se va masura in contributia pe care o va avea la vinzarea de autovehicule pe plan intern, lucru care se va reflecta in piata auto in urmatoarele luni.

Dacia si Renault fac legea

In perioada ianuarie-septembrie a acestui an, vinzarile totale de autovehicule au urcat la 187.938 de unitati, cu 53,1% peste nivelul de 122.782 unitati vindute in perioada similara a anului trecut. In primele luni din 2005, au fost vindute peste 157.000 de autoturisme, cu 61,3% peste nivelul de anul trecut.

Dintre producatorii locali, Dacia si-a adjudecat de departe prima pozitie, cu vinzari de peste 68.000 de autoturisme. Cu 16.800 de unitati vindute la noua luni, Daewoo Craiova s-a clasat a doua, urmata de ARO, cu 22 de unitati.

La capitolul autoturisme din import, datele APIA propulseaza Renault in fruntea clasamentului, cu 15.700 de unitati vindute in primele noua luni. Skoda si-a pastrat locul al doilea, cu 10.450 de autoturisme vindute, urmata de Volkswagen, cu 8.045 de unitati.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri