Ne asteptam ca un CEO sa greseasca. Insa sunt unele erori care, pe termen lung, il vor face sa piarda teren in batalia relatiilor cu publicul. Relatiile publice necesita planificare strategica si creativa, ca orice alt domeniu din zona business. Dar, spre deosebire de finante sau de cercetare, ca acest PR sa functioneze are nevoie de directori carismatici, sustine jurnalista si specialista in PR Jennifer Maloney intr-un articol publicat pe site-ul fastcompany. Ea a alcatuit un inventar al erorilor grave comise de directori – fie ei de startup sau de corporatie -, erori care i-au facut sa piarda teren in batalia relatiilor cu publicul.

1. Lipsa transparentei

Reporterii sunt cainii de paza ai societatii si, in numele publicului lor, incearca sa aiba acces la informatiile companiei. Daca un CEO se exprima criptic, asta poate dezlantui curiozitatea presei, cauzand aparitia speculatiilor in media si cautarea incrancenata a unor fapte care sa sustina opiniile negative pe care jurnalistii si le-au format.

Directorii care inteleg si respecta nevoia ziaristilor de a obtine acces la informatii tind sa formeze relatii mai simbiotice cu presa. Ei sunt mai deschisi sa impartaseasca povesti relevante si autentice si stiu ce unghiuri pot fi exploatate pentru a transmite mesaje-cheie care ii fac bine companiei si care suscita bunavointa publicului.

Citeste articolul integral pe cariereonline.ro.

Auchan retrage de la raft de...
Citeste si: Auchan retrage de la raft de urgenta un produs contaminat cu Listeria


Mai multe articole din sectiunea Cariere »



Citeste si
Schimbari majore la A&D Pharma: Robert Popescu pleaca din companie