Trend Consult: Doar 35% dintre vanzatori investigheaza nevoile clientului

Numai 35% dintre vanzatori investigheaza nevoile clientului, 14% verifica daca au inteles cu exactitate nevoile acestuia si doar 15% iau in calcul obiectiile clientilor si ofera solutii alternative in procesul de vanzare, arata rezultatele unui studiu realizat de compania de consultanta si training Trend Consult.

"Observam extrem de mult potential care poate fi cuantificat in cresterea cifrei de vanzari. Pentru asta, este nevoie de construirea unei culturi de vanzari, in interiorul companiilor’’, sustine Marius Decuseara-Brandenburg, managing partner Trend Consult.

Studiul a fost realizat pe un numar de 1.700 de vanzatori si a analizat modul in care acestia se implica in procesul de vanzare. Rezultatele cercetarii au fost prezentate la evenimentul Sales Performance Summit 2015, organizat de Trend Consult.

In urma studiului, Marius Decuseara-Brandenburg a anuntat ca, in 2016, Trend Consult va prezenta un nou instrument de masurare a eficientei in vanzari. Sales Culture Scanner va ajuta organizatiile din Romania sa obtina o perspectiva clara cu privire la modul in care sunt realizate vanzarile in cadrul companiilor. Sales Culture Scanner va urmari interactiunea dintre organizatii si clienti, precum si interactiunea existenta intre echipele de vanzari si va arata care sunt miturile din domeniu care influenteaza comportamentele vanzatorilor.

Invitatul special al evenimentului, Tamara Schenk, directorul de cercetare pentru MHI Research Institute, a prezentat in premiera rezultatele Sales Best Practices Study 2015. Potrivit studiului, cele mai performante companii la nivel mondial sunt tot mai atente si mai implicate in relatia cu clientii lor, si astfel au inceput sa puna accent pe comunicarea prin intermediul canalelor de social media cu scopul de a creste rata de engagement a acestora.

Citeste si:
Noi cursuri online de formare profesională apar pe piață
Trend Consult și Ascendia...

"Decodarea mecanismelor de decizie ale clientilor este o provocare chiar si pentru cele mai performante companii din lume. Observam tot mai mult ca mecanismele de decizie ale clientilor devin din ce in ce mai complexe. Companiile pot deveni eficiente in masura in care decid sa aplice proceduri si metode stiintifice in procesul de vanzare. Atat timp cat companiile inteleg ca pentru succesul unui proces de vanzare este nevoie sa implice mai multi specialisti, cu siguranta vor ajunge sa ia decizii mai bune si intr-un timp cat mai scurt", a declarat Tamara Schenk.

Trend Consult, una dintre cele mai mari companii de consultanta in vanzari si training din Romania, anunta vanzari de 650.000 de euro in primele trei luni ale anului 2015, in crestere cu 12% fata de perioada similara a anului trecut.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri