Revolut a ajuns la 10.000 de angajați în toată lumea, iar compania vizează o creștere cu 40% a salaraților pe parcursul anului 2024. În România, compania recrutează angajați pentru peste 70 de poziții. Conform lui Lucian Ivan, specialist în recrutare la Revolut, salariile oferite sunt, în medie, cu 20% mai mari decât salariul mediu net lunar pentru același rol, la nivel de industrie, în fiecare piață.

De la înființarea în 2015, numărul de angajați ai Revolut a crescut constant și a ajuns la finalul lui 2023 la 8.000, pentru ca în primele trei luni ale acestui an să atingă 10.000 de salariați. Compania continuă să recruteze talente mai ales pentru departamentele Vânzări, Suport Clienți, AntiFraudă, în majoritatea cazurilor fiind roluri noi.

„Această cifră rotundă de 10.000 de angajați la nivel global reflectă contribuția enormă pe care echipa noastră o are la succesul constant al companiei. Un succes oglindit atât în inovațiile valoroase puse la dispoziția clienților, cât și în maximizarea rezultatelor la nivel individual și la nivelul companiei în ansamblu. Planurile noastre privind recrutarea de noi talente, de pe toate piețele unde operăm, merg mână în mână cu planurile de extindere la nivel global. Aceste cifre nu sunt doar niște numere, ci sunt bazate pe o realitate evidentă - cu fiecare nou Revoluter intrat în companie, capacitatea noastră de a inova crește și astfel le oferim clienților servicii și produse de o calitate tot mai bună”, a declarat Lucian Ivan, Global Head of Talent la Revolut.

Revolut este o companie care funcționează mai ales în modelul de lucru de la distanță, ceea ce îi permite să recruteze talente din orice țară, oferindu-le acestora flexibilitatea programului. Aceasta reprezintă un element de atractivitate pentru candidați, care percep compania ca un loc de muncă preferat, fapt ce a contribuit anul trecut la înregistrarea a peste 1 milion de aplicații din toată lumea pentru posturile scoase la concurs. Compania a obținut certificarea Great Place to Work în opt piețe, inclusiv România, în care derulează operațiuni și are angajați.

Locuri de muncă Revolut: Românii au ajuns pe cele mai înalte poziții din companie

Revolut este obișnuit deja cu angajații români, având conaționali în unele dintre cele mai importante poziții. Banca a anunțat numirea lui Dan Teodosiu în Consiliul de Administrație al grupului, ca director neexecutiv. Dan are peste 30 de ani de experiență în construirea și coordonarea de echipe în domeniul cercetării și al ingineriei, precum și în dezvoltarea de platforme și infrastructuri scalabile care asigură servicii pentru miliarde de clienți.

Totodată, Victor Stinga a fost ales de Revolut pentru postul de director financiar interimar, fintechul fiind în continuare în căutarea unei persoane care să preia acest post permanent.

Un român se ocupă și de recrutare în cadrul companiei, Lucian Ivan fiind numit Global Head of Talent al companiei Revolut.

„Compania noastră le oferă tuturor angajaților posibilitatea de a lucra la distanță sau de a adopta un program de lucru flexibil, care să armonizeze viața profesională cu viața personală. La nivelul companiei, este aplicată o politică de lucru la distanță care le permite angajaților să lucreze din străinătate pe o perioadă de până la 120 de zile. De asemenea, oferim un pachet salarial atractiv, constând în salarii competitive care sunt, în medie, cu 20% mai mari decât salariul mediu net lunar pentru același rol, la nivel de industrie, în fiecare piață. La aceasta se adaugă bonusurile de performanță în bani sau în acțiuni, în funcție de performanța personală și a echipei, o serie de avantaje cum ar fi planul Metal gratuit, asigurare medicală gratuită, 33 de zile de concediu de odihnă, o zi liberă pentru a marca aniversarea angajatului”, a declarat Lucian Ivan pentru Revista Cariere.

Sursa foto: shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri