Neglijenta in redactarea CV-ului

Neglijenta in redactarea CV-ului

"Cele mai mari greseli pe care le fac cei care isi cauta un loc de munca este ca nu isi scriu cu atentie CV-urile si nu sunt atenti la detalii. Sunt lenesi", a declarat Tina Nicolai, in prezent sefa companiei americane Résumé Writers' Ink., care a evaluat de-a lungul carierei 40.000 de CV-uri, scrie Business Insider.

Astfel, nu de putine ori angajatorii primesc CV-uri scrise cu greseli, in care apar fonturi nepotrivite, informatii invechite sau irelevante.

Foto: Yekophotostudio | Dreamstime.com.

Utilizarea unui numar mare de cuvinte populare

Utilizarea unui numar mare de cuvinte populare

Utilizarea frecventa a unor termeni la moda precum "out-of-the-box", "team player" si "comunicator de exceptie", care sunt folosite in vorbire de foarte multa lume, pot crea o impresie neplacuta angajatorului.

Astfel, o persoana care reuseste sa rezolve probleme intr-un mod unic si care lucreaza bine in echipa va reusi sa informeze angajatorul despre aceste aspecte printr-un text succint si creativ in CV-ul sau.

Foto: LoloStock, Shutterstock

Enumerarea unor responsabilitati prin "bullet point"

Enumerarea unor responsabilitati prin "bullet point"

Utilizarea enumerarii de tipul "bullet point" este o dovada ca un candidat nu si-a batut prea mult capul cu realizarea CV-ului.

"Candidatii trebuie sa inteleaga ca printr-o propozitie care incepe cu «am avut reponsabilitati in» ii va arata celui care citeste care ar fi trebui sa fie responsabilitatile unui job, insa nu este o dovada ca angajatul chiar a fost implicat in toate acestea. Asadar, fiecare candidat ar trebui sa aloce cateva minute in plus pentru a explica realizarile proprii, nu sa vorbeasca despre ce isi propunea compania", a aratat Nicolai.

Foto: Andrei Krauchuk | Dreamstime.com

Utilizarea unui ton prea formal

Utilizarea unui ton prea formal

Candidatii sunt tentanti sa utilizeze un ton formal in CV-urile pe care le trimit angajatorilor, insa specialistii in recrutare spun ca formularile formale pot sa nu fie pe placul angajatorilor, pentru ca nu permit acestora sa isi dea seama despre personalitatea posibililor viitori angajati.

Foto: Creativa Images, Shutterstock

Sursa foto: Evgeniy Pirogov | Dreamstime.com