"Am incredere totala in tine"

"Am incredere totala in tine"

Nu e nimic mai descurajator pentru angajati decat un sef care nu crede in abilitatile oamenilor sai si incearca sa le controleze fiecare miscare. In astfel de conditii, nici cea mai increzatoare persoana nu se va simti bine fiind tratat ca pe incepator, scrie Inc.com.

Pentru o persoana cu pozitie de conducere poate fi greu sa lase fraiele din mana, insa acordandu-le incredere oamenilor din echipa va avea alaturi colegi mai multumiti si motivati.

Foto: Ollyy, Shutterstock

"Acestea sunt lucrurile pe care vreau sa le realizeze"

"Acestea sunt lucrurile pe care vreau sa le realizeze"

"Liderii adevarati isi motiveaza si isi inspira oamenii prin ceea ce face. Acesta este scopul. Iar aceasta este cheia pentru a realiza ceva care sa transforme lucrurile", considera seful companiei Lockheed Martin, Marillyn Hewson.

Ce ii diferentiaza pe liderii de exceptie de sefii mediocri este capacitatea de a acestora de a-si face cunoscute planurile si sa transforme provocarile in obiective. Astfel, este ideal ca un sef sa ofere o imagine clara asupra planurilor companie, sa le explice oamenilor sarcinile, iar in acest fel si angajatii au un sentiment de stabilitate al locului de munca.

Foto: SpeedKingz, SHutterstock

"Ce putem imbunatati data viitoare?"

"Ce putem imbunatati data viitoare?"

Din greseli inveti cel mai mult.

"Trebuie sa acceptam ca nu vom lua intotdeauna cele mai bune decizii, insa daca intelegem ca greseala nu este opusul succesului. atunci putem avea succes", sustine Arianna Huffington.

FIecare om a facut greseli la locul de munca, greselile apar inevitabil, mai ales cand incerci lucruri noi. Atat vreme cat nu este vorba despre o greseala nesabuita sau o dovada de neglijenta, este important ca fiecare greseala sa o transformam intr-o invatatura.

Foto: Ditty_about_summer, Shutterstock

"Parerea ta care este?"

"Parerea ta care este?"

Sefii de top nu lasa ego-ul sa stea in calea inovarii, ci, din contra, ei cer sfaturi tuturor.

Astfel, intrebandu-ti angajatii ce parere au este un mod excelent de a le arata ca ai incredere in acestia si ca pui pret pe ideile lor. In plus, s-ar putea sa ai suprinderea de a observa ca cele mai bune idei vin din cele mai neasteptate surse.

Foto: goodluz, Shutterstock

"Buna treaba"

"Buna treaba"

Sa recunosti meritele angajatilor este mai ieftin decat sa le oferi beneficii precum mese de jocuri sau scaune de odihna, si mult mai eficient. Indiferent de salariile pe care le primesc si de cat de draguti sunt colegii lor, ei vor dori intotdeauna sa stie ca munca le este apreciata de catre superiori.

Asadar, ideal este ca managerul sa isi aloce cateva minute pentru a-si lauda oamenii.

Foto: Dragon Images, SHutterstock

Sursa foto: dragon images, shutterstock