Saptamana aceasta, vineri si sambata, pe 23-24 martie la Sala Palatului, are loc targul de cariera Angajatori de TOP, cel mai mare eveniment de cariera. Editia cu numarul 24 va reuni 130 de companii si peste 6000 de oportunitati de cariera.

Cei care sunt in cautarea unui job se pot inscrie gratuit pe https://www.hipo.ro/locuri-de-munca/angajatoridetop/bucuresti si pot participa la eveniment in baza CV-ului tip BarCode pe care il pot descarca din contul lor de pe www.hipo.ro Accesul la eveniment este gratuit si va fi permis vineri, 23 martie, in intervalul 10.00-18.00 si sambata, 24 martie, in intervalul 10.00-17.00, la Sala Palatului.

Vineri si sambata, in cadrul targului de cariera Angajatori de TOP vor fi deschise peste 6000 de oportunitati de cariera. 10% dintre joburi sunt deschise candidatilor cu peste 3 ani experienta, 18% persoanelor cu 1-3 ani experienta, 66% sunt joburi pentru candidatii entry-level, iar 6% sunt pozitii in cadrul programelor de internship. Companiile prezente la Angajatori de TOP au deschise si pozitii de middle management, 58% dintre angajatori au astfel de oportunitati de cariera. Pentru aceste pozitii, companiile vor recruta candidati care detin abilitati de coordonare a unei echipe: Team Leader, Project Manager, Area Sales Manager, Retail Manager, Business Development Manager, Division Manager sunt cateva dintre joburile pe care le vor avea deschise.

Indiferent de nivelul de experienta sau domeniul de activitate, in cadrul evenimentului candidatii au posibilitatea sa aplice la o diversitate de oportunitati, in domenii precum: Contabilitate – Finante, Customer-Support, Inginerie, IT Software, Consultanta, Resurse Umane, Telecom, Vanzari, Controlul calitatii, Marketing, etc. In privinta diversitatii programului de lucru, majoritatea companiilor au pozitii full time (92%), insa sunt companii care au deschise joburi care presupun un program de lucru flexibil: 39% sunt joburi part-time, 39% sunt joburi pe o perioada determinata si 26% work from home. Oferta companiilor este variata si din punct de vedere geografic. Pe langa joburi in Bucuresti, companiile prezente la Angajatori de TOP au planuri de relocare in orase precum: Iasi, Cluj-Napoca, Timisoara, Oradea, Brasov, Craiova, Ploiesti.

„Editia aceasta ne propunem, alaturi de partenerii nostri, sa avem si un rol educational prin care sa le oferim candidatilor informatii si sfaturi utile care ii vor ajuta in obtinerea jobului dorit. Am observat ca exista foarte multi candidati care nu aplica, fie pentru ca nu au incredere in propriile abilitati, fie pentru ca nu sunt corect informati, mesajul evenimentului din aceasta primavara fiind: “Ai mai multe skill-uri decat crezi! Vino sa iei si jobul”. Pe langa oportunitatile de cariera deschise, in cadrul evenimentului vor avea loc o serie de workshopuri si conferinte pe diferite subiecte, in cadrul carora vor fi prezentate informatii despre competentele si abilitatile cautate de angajatori, cum iti poti dezvolta aceste competente astfel incat sa ramai un candidat competitiv pe piata fortei de munca” a declarat Dragos Gheban, Managing Partner Catalyst Solutions, companie care organizeaza Angajatori de TOP.

Competentele profesionale, fie ca sunt hard skills sau soft skills joaca un rol foarte important inca de la primele etape ale procesului de selectie. Pe langa competentele tehnice, specifice industriei, pozitiei deschise sau nivelului de experienta, specialistii in recrutare acorda o atentie din ce in ce mai mare competentelor soft. Daca competentele hard sunt specifice unui domeniu de activitate, competentele soft sunt aplicabile in majoritatea industriilor, indiferent de nivelul de experienta, atat profesionistilor, cat si studentilor si absolventilor. Companiile isi doresc sa identifice candidati care detin astfel de compentente. Competentele tehnice nu sunt suficiente pentru a-ti garanta obtinerea unui loc de munca, companiile cauta sa identifice potentiali candidati care sa reuseasca sa se adapteze rapid noilor conditii, sa interactioneze, sa lucreze bine in echipa etc. In urma datelor primite de la companiile participante la Angajatori de TOP a rezultat ca soft skill-urile pe care le urmaresc in etapele de selectie si recrutare sunt: Lucrul in echipa (53%), Orientarea catre clienti (50%), Proactivitate (39%), Agilitate si adaptabilitate (34%), Invatare continua (34%), Modul efectiv de comunicare (29%), Creativitate (26%).

O parte dintre angajatorii care pot fi intalniti vineri si sambata la Sala Palatului sunt: Accenture, Adecco, Allianz Technology, AMAZON, AMOMA.com, Auchan, Automatic Data Processing (ADP) Romania, Avira, Baneasa Shopping City, BCR, BearingPoint Romania, Bitdefender, Blue Projects, British American Tobacco, Carrefour Romania, Comdata Group Romania, Competence Call Center, Computer Generated Solutions Romania, Concentrix, DB Global Technology, DB Schenker SSC, DXC Technology, ENGIE, Ericsson, Euromaster, EY Romania, Federal Mogul, FEV ECE Automotive, FINASTRA, G2-Travel, Genpact, Grup Renault Romania, Harman, Henkel, Hewlett Packard Enterprise - HPE (Romania), HP Inc, Huawei, IKEA, Ipsos, JTI Romania, Kaufland Romania, Kellogg's, Leroy Merlin, Lidl Romania, McDonald's in Romania, Michelin Romania, Microsoft, Nestle, Nobel, Noriel, Oracle, P&G Romania, Peek & Cloppenburg, PepsiCo, Philip Morris Romania, Photo Hotel, Playtika, Pro Credit, Raiffeisen Bank, Randstad Romania, Romfracht, Schneider Electric, Secure Works, SNC Lavalin, Societe Generale European Business Services, Stefanini, Stericycle Romania, TBI Bank, Team Extension, Teleperformance, TELUS International Europe, Total Global Services Bucharest, TTTech Development Romania, UniCredit Business Integrated Solutions, Veeam Software, WALTER GROUP Austria, Winarrow, Wipro Automotive Excellence Center, Wipro LTD, WNS Global Services Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri