Peste 50% dintre tichetele cadou Up România oferite în 2021 de companii angajatelor de 8 Martie au fost utilizate pentru produse non-alimentare. În top trei produse non-alimentare se află: electronicele și electrocasnicele, decorațiunile și combustibilul. În acest mod, companiile au oferit libertate angajatelor să își aleagă cadoul preferat. Mai mult decât atât, angajatorii și-au optimizat costurile, fiind scutite de impozit pe venit și de contribuții sociale pentru sumele alocate.

O analiză realizată de Up România arată distribuția geografică a cardurilor cadou comandate:

București și Ilfov (38%)

  • Iași (11%)
  • Cluj (7%)
  • Galați (5%).

Ierarhia industriilor plasează pe primul loc companii din domeniul energiei și industriei, urmată de servicii și distribuție. În 2021, peste 10% dintre cardurile cadou oferite de companii au fost dăruite de Ziua Internațională a Femeii.

„Pentru 2022, estimăm o creștere de 15 – 20% a volumelor de carduri cadou emise, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Suplimentar avantajelor fiscale pentru companii, cardurile cadou devin tot mai atractive de 8 Martie, pentru că în realitate sunt cadouri personalizate pentru angajate. Noi oferim companiilor un instrument de plată modern, care să faciliteze accesul româncelor la comerțul online (...) cu atât mai mult acum, când suma alocată a urcat la plafonul maxim de 300 lei”, declară Elena Pap, Director General al Up România.

Elena Pap, Up Romania

Principalul avantaj pe care îl are o companie care alege să ofere astfel de beneficii extrasalariale este cel fiscal, sumele alocate nu sunt supuse impozitului pe venit și contribuțiilor sociale.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri