Patriciu a investit 500.000 euro in deschiderea primului magazin Macro

Mercadia Group, compania de retail controlata de omul de afaceri Dinu Patriciu, a investit 500.000 euro in reamenajarea fostului magazin MiniMax din Brasov, care a fost repozitionat si rebranduit sub numele de Macro.

Dinu Patriciu a inaugurat primul magazin Macro, dupa o investitie de 500.000 euro. Magazinul este amplasat in cartierul Tractorul, din nordul Brasovului, si ofera 4.000 de articole alimentare si non-alimentare. De asemenea, magazinul ofera si produse traditionale romanesti.

Tinta expansiunii pentru anul in curs vizeaza un total de 150 de magazine. In prezent, exista 53 de magazine MiniMax.

Omul de afaceri Dinu Patriciu a anuntat inca de anul trecut ca reteaua de magazine de tip discount Minimax Discount, preluata in august 2010, va fi rebranduita sub numele de Macro.

Condusa de un fost director de operatiuni din cadrul Rompetrol, Dan Ionescu, Mercadia Holland BV administreaza in prezent trei afaceri: lanturile de magazine Mic.Ro si MiniMax Discount (Macro), casele de pariuri Bet Arena Cafe si minireteaua de magazine cu produse ecologice Bio Good.

Citeste mai multe detalii si vezi aici cum arata magazinul Macro.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri