Retailerul francez Carrefour va deschide, saptamana aceasta, cel de-al 8-lea magazin din Bucuresti.
In total, Carrefour are o retea de 39 de supermarketuri la nivel national. In afara de lantul de supermarketuri, Carrefour mai detine si o retea formata din 23 de hipermarketuri.

Supermarketul, situat pe bulevardul Sincai, are un spatiu de vanzare de aproximativ 370 metri patrati si ofera 5.000 de produse, dintre care 1.000 sunt articole marca proprie.

Magazinul, care are patru case de marcat, este deservit de 45 de angajati.

Concurenta pe segmentul supermarketurilor se incinge

Pe segmentul supermarketurilor, principalii competitori ai Carrefour sunt Mega Image (94 de unitati, inclusiv supermarketurile Red Market si formatele mai mici de magazine de proximitate Shop&Go) si Billa (56 de magazine).

De curand, Mega Image a anuntat preluarea celor 3 magazine G'market din Bucuresti. Saptamana aceasta, Mega Image va deschide alte doua magazine in Bucuresti (in Piata Iancului si in Piata Domenii), ajungand astfel la un total de 96 de unitati.

In ultimii 5 ani (2005-2010), retailerii FMCG moderni au deschis magazine cu o frecventa medie de 117 magazine/an, atingandu-se la sfarsitul lui 2010 un total de 729 de unitati, conform companiei Constrast Management-Consulting. Valoarea pietei de retail FMCG (fast moving consumer good/ produse de larg consum) a fost estimata la 16 miliarde de euro la finalul lui 2010.




Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri