Grupul Carrefour a anunțat în ultimele săptămâni că nu mai vinde produsele PepsiCo, cum ar fi băuturile Pepsi, 7up și chipsurile Lay's, în Franța, Belgia, Italia, Spania și Polonia. În ceea ce privește situația din România, Carrefour România a trimis la solicitarea wall-street.ro o reacție pe această temă.

La începutul anului, presa internațională relata faptul că pe rafturile retailerului Carrefour din Franța se va afișa mesajul „Nu mai vindem această marcă în urma creșterilor innaceptabile de prețuri”, conform declarațiilor oferite de un purtător de cuvânt al retailerului francez. În zilele următoare s-a luat decizia de a se extinde măsura de limitare a cooperării dintre Carrefour și Pepsico în mai multe țări, ultima anunțată fiind Polonia.

Întrebați de wall-street.ro dacă aceeași situație va avea loc și în România, reprezentanții Carrefour România au oferit o reacție, prin care au precizat că la nivelul grupului au loc discuții cu PepsiCo:

„În cadrul Grupului Carrefour, angajamentul nostru este de a prioritiza nevoile clienților noștri și de a le oferi o gamă puternică de produse în ceea ce privește calitatea, prețul și proveniența. În prezent, ne aflăm în discuții cu reprezentanții PepsiCO pentru a identifica soluții optime adaptate pieței locale și clienților noștri” au precizat reprezentanții Carrefour România pentru wall-street.ro.

Carrefour este unul dintre cei mai activi retaileri care contestă majorările de preţuri ale companiilor de bunuri de consum şi ale furnizorilor globali de produse alimentare.

În cadrul eforturile de reducere a inflaţiei, Guvernul francez a cerut retailerilor şi furnizorilor să demareze în ianuarie negocierile anuale privind preţurile, cu două luni mai devreme decât de obicei.

Datele preliminare publicate joi arată că în decembrie preţurile de consum au crescut în Franţa cu 4,1% în ritm anual.

Sursa foto: Carrefour.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri