După ce a retras produsele Pepsi din magazinele din Franța, Belgia, Italia, Spania, iar ulterior au existat informații conform cărora acest lucru s-ar fi întâmplat și în Polonia, acum același lucru pare să se fi întâmplat și în România, mai multe persoane semnalând faptul că băutura carbogazoasă nu mai poate fi găsită în magazinele retailerului.

Carrefour nu a dorit să ofere însă o poziție în acest sens pentru publicația noastră, limitându-se la un comunicat emis anterior. Măsura a fost confirmată, însă, neoficial, de unii lucrători comerciali din magazinele Carrefour cu care wall-street.ro a vorbit.

„În cadrul Grupului Carrefour, angajamentul nostru este de a prioritiza nevoile clienților noștri și de a le oferi o gamă puternică de produse în ceea ce privește calitatea, prețul și proveniența. În prezent, ne aflăm în discuții cu reprezentanții PepsiCO pentru a identifica soluții optime adaptate pieței locale și clienților noștri” au precizat la vremea respectivă reprezentanții Carrefour România pentru wall-street.ro.

La începutul anului, presa internațională relata faptul că pe rafturile retailerului Carrefour din Franța se va afișa mesajul „Nu mai vindem această marcă în urma creșterilor inacceptabile de prețuri”, conform declarațiilor oferite de un purtător de cuvânt al retailerului francez. În zilele următoare s-a luat decizia de a se extinde măsura de limitare a cooperării dintre Carrefour și Pepsico în mai multe țări, ultima anunțată fiind Polonia.

Carrefour este unul dintre cei mai activi retaileri care contestă majorările de preţuri ale companiilor de bunuri de consum şi ale furnizorilor globali de produse alimentare.

Sursa foto: Carrefour.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri