Carrefour i-a anunţat pe clienţi că nu va mai vinde în Franţa produsele PepsiCo, cum ar fi Pepsi, Lay's şi 7up, deoarece au devenit prea costisitoare, cel mai recent episod al războiului preţurilor dintre retaileri şi furnizorii globali de produse alimentare, transmite Reuters.

De joi, rafturile cu produse PepsiCo din magazinele Carrefour din Franţa vor avea un anunţ în care se precizează: "Nu mai vindem această marcă în urma creşterilor inacceptabile de preţuri", a anunţat un purtător de cuvânt al retailerului francez.

Reprezentanţii PepsiCo nu au răspuns solicitărilor de a comenta informaţia.

În octombrie, compania americană anunţase că intenţionează o majorare "modestă" a preţurilor în acest an, cererea fiind solidă, în pofida preţurilor ridicate, astfel încât a revizuit în creştere, de trei ori, estimările privind profitul din 2023.

În 2023, comercianţii cu amănuntul de produse alimentare din câteva ţări, inclusiv Germania şi Belgia, au anunţat că au oprit comenzile de la furnizorii de produse alimentare, în urma majorării preţurilor, o tactică în negocierile de preţuri, care au devenit mult mai dure, în contextul inflaţiei ridicate.

Nu se ştie dacă produsele PepsiCo care sunt deja pe rafturile Carrefour vor fi retrase de la vânzare, a declarat purtătorul de cuvânt al retailerului francez.

Carrefour este unul dintre cei mai activi retaileri care contestă majorările de preţuri ale companiilor de bunuri de consum şi ale furnizorilor globali de produse alimentare.

În cadrul eforturile de reducere a inflaţiei, Guvernul francez a cerut retailerilor şi furnizorilor să demareze în ianuarie negocierile anuale privind preţurile, cu două luni mai devreme decât de obicei.

Datele preliminare publicate joi arată că în decembrie preţurile de consum au crescut în Franţa cu 4,1% în ritm anual.

Sursa foto: JHVEPhoto / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri