După ce Carrefour i-a anunţat pe clienţi că nu va mai vinde în Franţa produsele PepsiCo, cum ar fi Pepsi, Lay's şi 7up, deoarece au devenit prea scumpe, iar scandalul scumpirilor s-a extins apoi în Italia, Spania și Belgia, o a cincea țară se alătură acum acestui demers.

Astfel, conform publicației poloneze tvn24, Polonia este acum a cincea țară unde Carrefour va limita colaborarea cu PepsiCo ca urmare a creșterii prețurilor acestor produse.

"Cu privire la informația conform căreia negocierile dintre Carrefour și PepsiCo au eșuat, scopul acestor discuții find acela de a reduce prețurile produselor acestei companii pentru clienți, Carrefour Polonia va liimita de asemenea colaborarea cu acest furnizor pe piața din această țară", a transmis biroul de presă Carrefour Polonia, conform aceleiași surse.

Publicația tvn24 nu este de altfel singura care anunță această posibilă limitare a colaborării dintre Carrefour și PepsiCo în Polonia, și altele făcând același lucru.

Cât privește boicotul inițial, mesajul pe care urmau să îl afișeze retailerii la rafturile cu produse PepsiCo din magazinele Carrefour din Franţa era următorul: "Nu mai vindem această marcă în urma creşterilor inacceptabile de preţuri".

În luna octombrie, de altfel, compania americană anunţase că intenţionează o majorare "modestă" a preţurilor în acest an, cererea fiind solidă.

Ca urmare a măsurii inițiate de Carrefour în Franța, însă, anumite voci s-au întrebat cât de mult va fi afectată cu adevărat compania, având în vedere că vânzările Pepsi în Franța echivalează cu 1% din vânzările totale ale companiei, după cum arată Reuters.

Sursa foto: Shutterstock / Tupungato

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri