Compania franceza Lafarge Ciment Romania estimeaza pentru 2006 o cifra de afaceri de circa 180-190 milioane euro in 2006, a declarat, miercuri, pentru Rompres, directorul general al companiei Philippe Questiaux.
"Pentru anul acesta, pe ciment, estimam o cifra de afaceri de circa 180-190 milioane de euro si o treime din piata romaneasca a cimentului", a spus Philippe Questiaux.

Piata autohtona a cimentului ar putea atinge astfel circa 540-570 milioane euro in 2006.

Questiaux a anuntat ca in 2006 Lafarge Romania va inregistra o crestere cu 10-12 la suta ca volum in toate ramurile de activitate.

"Piata de constructii industriale din Romania va creste constant in acest an pe toate segmentele, in special industrial", a precizat Questiaux, care a spus ca Lafarge se va mentine in cadrul unei marje de profit de 28 la suta.

In acest an, Lafarge Romania va investi circa 18 milioane de euro pentru achizitionarea a trei filtre speciale la fabricile din Hoghiz si Medgidia.

Lafarge a anuntat, miercuri, modificarea siglei companiei, care unifica identitatea vizuala a tuturor unitatilor companiei - Ciment, Agregate si Betoane, Gips, Acoperisuri. Cu aceasta ocazie, Lafarge Romcim SA si-a schimbat numele in Lafarge Ciment SA Romania SA, costul noii campanii fiind de circa 200.000 de euro.

Lafarge are in Romania fabricile de ciment de la Medgidia si Hoghiz (judetul Brasov) si statia de concasare de la Targu Jiu.
Lafarge, lider mondial in domeniul materialelor de constructii, detine pozitii de prim rang cu fiecare dintre cele patru divizii ale sale: Ciment, Agregate si Betoane, Materiale pentru Acoperisuri si Gips.

Avand 80.000 de colaboratori, Grupul este prezent in 75 de tari. in 2005, Lafarge a inregistrat o cifra de afaceri de 16 miliarde de euro.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri