Peste 50 de branduri straine analizeaza intrarea pe piata locala, insa asteapta dezvoltarea proiectelor de noi mall-uri, a declarat Simina Istrate, director asociat in cadrul diviziei de retail a Colliers International, la evenimentul Retail Arena organizat de wall-street.ro in parteneriat cu Carrefour, Cardsimplus.ro, DPD Romania, Daedalus Millward Brown si retail.ro.

"Sunt multe branduri din Franta, Germania, Spania care analizeaza piata din Romania, de la 4-5 ani, si cu siguranta in urmatorii ani vom vedea intrari, insa din peste 50 de branduri, 5-6 vor intra. (...) Depinde si ce noi proiecte vor veni pe piata, pentru ca acele branduri care au nevoie de suprafete mari nu prea au unde sa deschida acum", a explicat Simina Istrate.

Potrivit reprezentantei Colliers, brandurile straine asteapta proiectele unde "pot sa inceapa cu dreptul".

Ea a explicat ca pentru o buna functionare a unui mall nou deschis foarte important este property-managerul. "Este foarte important sa ai o echipa de profesionisti care sa conduca, mai important decat entertainmentul sau marketingul. Un property manager cu experienta atrage trafic, acest lucru ni-l arata exemplele din Vest".

Citeste si:
NEPI Rockcastle investeste 70 mil. euro in noul mall din Targu Mures
NEPI Rockcastle investeste 70...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Ristariu, Mondelez:Consumatorii vor inovatii si de la brandul preferat