Compania Rompetrol Downstream, parte a KMG International, a modernizat in primele sapte luni ale acestui an 38 de statii de distributie carburanti, in cadrul unui program care include in total 90 de statii pana in decembrie 2014. Bugetul alocat depaseste18 milioane de dolari.

"Rompetrol Downstream, membra a KMG International, a modernizat in primele 7 luni din acest an, 38 de statii de distributie carburanti, prin inlocuirea elementelor de identitate vizuala cu noul logo Rompetrol, precum si lucrari exterioare. Pana la sfarsitul anului, vor fi finalizate lucrarile la alte 52 de benzinarii, inclusiv modernizarea a 20 de magazine din cadrul statiilor, o investitie totala estimata la peste 18 milioane de dolari", se arata intr-un comunicat al companiei, potrivit Mediafax.

Inceput in 2013, programul de modernizare a intregii retele de distributie consta in inlocuirea cu noul logo Rompetrol a elementelor de reprezentare a companiei, precum si o reorganizare a spatiului interior. Statiile alese pentru modernizare sunt cele pozitionate pe rutele importante, precum si cele care ofera proximitate maxima clientilor.

Principalele orase unde au fost modernizate aceste statii sunt Bucuresti, Constanta, Brasov, Arad, Craiova, Bacau, Ploiesti, precum si cele situate pe Autostrada Soarelui. In Romania, compania opereaza peste 750 puncte de distributie carburanti (statii proprii, statii partener, Rompetrol Express, baze interne de 9 si 20 metri cubi), 230 de statii distributie GPL auto, 9.000 de puncte de distributie butelii si trei statii de imbuteliere GPL la Constanta, Arad si Bacau.

Parte din grupul kazah de petrol si gaze KazMunayGas, KMG International opereaza peste 1.000 de puncte de distributie a carburantilor, sub marcile Rompetrol si Dyneff, in Romania, Franta, Spania, Republica Moldova, Georgia, Bulgaria.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri