Vanzarile de produse sub marca privata ale Mega Image au reprezentat 23% din veniturile totale ale retailerului in 2013, respectiv 538 milioane lei (121,8 milioane euro), reiese din raportul de sustenabilitate al proprietarului retelei, grupul belgian Delhaize, transmite Mediafax.

Conform unor declaratii anterioare ale CEO-ul Delhaize, Frans Muller, accelerarea dezvoltarii marcilor proprii si imbunatatirea serviciilor se numara printre obiectivele grupului belgian in Romania. Marcile private comercializate de Mega Image sunt 365, Gusturi Romanesti si Delhaize.

In 2013, Mega Image a raportat un profit net de 55,1 milioane lei (12,5 milioane euro), in crestere cu 18%, la afaceri de 2,34 miliarde lei (530 milioane euro), cu 33% mai mari, potrivit datelor de la Ministerul Finantelor Publice.Mega Image este unul dintre cei mai activi retaileri de pe piata locala, cu peste 30 de noi magazine deschise de la inceputul anului, reteaua numarand in prezent 331 de unitati, dintre care 174 supermarketuri Mega Image, 157 magazine de proximitate Shop&Go si un magazin de produse congelate AB COOL FOOD.

De altfel, Mega Image a fost cea mai dinamica retea din Romania, dar si la nivelul din grupului Delhaize, in ceea ce priveste deschiderile de magazine atat in 2013, cat si in 2012, cand s-a extins cu 104 si respectiv cu 88 de unitati. In martie anul acesta, Frans Muller anunta continuarea extinderii pe piata locala, in special in Bucuresti, si dezvoltarea unui depozit nou, care sa sustina planurile de expansiune. Potrivit Delhaize, Mega Image detinea in 2013 o cota de 21,7% din piata de profil din Capitala.

La inceputul lunii august, Delhaize a anuntat si preluarea a 20 din cele 22 de magazine operate de reteaua Angst, dupa ce compania locala s-a retras dintr-o colaborare cu Carrefour, tranzactie ce urmeaza sa fie aprobata de Consiliul Concurentei.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri